Senyor de la guerra Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hei, jeg hadde min ps3 på rep av ulike grunner. Det endte med at jeg fikk en ny, men de glemte å sende med kontrollen min da jeg fikk den nye. Leverte inn konsoll og en håndkontroll. Dermed ringte jeg Elkjøp som raskt sendte meg den de hadde "funnet". Fikk kontrollen i dag, men den er av den ny typen (Dualshock3), mens jeg sendte inn en gammel (den lette). Hyggelig av Elkjøp å sende meg alt nytt, men jeg savner håndkontrollen. Har det noe hensikt å klage litt til dem? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hehe, vil du klage på at du fikk en bedre og nyere kontroll? Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Likte den gamle mye bedre Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Da kan vi bytte, eller du kan bytte med noen andre? Den du har fått koster jo nesten det dobbelte, er jo helt lik den gamle bare den har vibrasjon. Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Den er mye tyngre. Uansett: vet du hvor jeg får tak i den gamle typen? Endret 5. september 2009 av runesole Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tror ikke Elkjøp hadde kunne fått tak i selv om du hadde klaget, på å få den nye og bedre. Når noe nytt kommer, så sluttes det med å produsere det gamle, og slikt fases fort ut hos butikker. Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Sier bare en ting. Venn deg til den nye kontrolleren. Det er ingen subjektive eller objektive grunner til å foretrekke Sixaxis over dual shock 3 kontrolleren. Og til dere som kommer til å si at det komme ann på smak og behag. Ja vanligvis, men ikke i dette tilfellet. Men om du absolutt må bytte så send den til meg så sender jeg deg 2 sixaxis kontrollere for den ene dual shock 3 kontrolleren din. Endret 5. september 2009 av UrgeLoL Lenke til kommentar
Mokko Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Dette må være noe av det merkeligste jeg noen gang har lest. Tro meg, du vil angre stort på å bytte inn DS3'en mot en Sixaxis. I Sixaxisen er det mye mindre motstand i spakene, med tiden vil disse også bli så svake at spaken "sitter igjen" når du styrer den rundt, og da ikke returnerer til midtpunktet. DS'en har vibrering. DS'en er tyngre, dette er positivt. DS'en er kvalitet. Sixaxisen er skrot, søppel, billig plast. Lenke til kommentar
MrL Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Haha fy faen, hadde blitt flau på dine vegne hvis du skulle klaget på dem. VÆR TAKKNEMLIG for at du fikk en helvetes nyere og bedre kontroll! Hvis du synes den er for tung så se til helvete å pell deg på et fuckings treningstudio! Endret 6. september 2009 av MrLG Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Haha fy faen, hadde blitt flau på dine vegne hvis du skulle klaget på dem. VÆR TAKKNEMLIG for at du fikk en helvetes nyere og bedre kontroll! Hvis du synes den er for tung så se til helvete å pell deg på et fuckings treningstudio! Hehe, den er sikkert mye bedre. Men det er nok en vanesak, det føles i hvert fall unormalt å holde den. Har ikke tenkt å klage, blir litt dumt. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 DS3 er jo så mye bedre enn SIXAXIS! Mye bedre "grip", som også gjør at den føles mindre svett. Og alle jeg kjenner som har SIXAXIS har litt dårlig spaker nå. Tyngden gjør at den føles utrolig billig ut også, DS3 sin er perfekt. Lenke til kommentar
arokh Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 (endret) Bare en ting å si her.... LULZ! Anmeld svina til FBI Endret 9. september 2009 av arokh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå