Gå til innhold

Feil kontroll fra Elkjøp

Anbefalte innlegg

Hei, jeg hadde min ps3 på rep av ulike grunner. Det endte med at jeg fikk en ny, men de glemte å sende med kontrollen min da jeg fikk den nye. Leverte inn konsoll og en håndkontroll. Dermed ringte jeg Elkjøp som raskt sendte meg den de hadde "funnet".

Fikk kontrollen i dag, men den er av den ny typen (Dualshock3), mens jeg sendte inn en gammel (den lette).

Hyggelig av Elkjøp å sende meg alt nytt, men jeg savner håndkontrollen. Har det noe hensikt å klage litt til dem?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sier bare en ting. Venn deg til den nye kontrolleren. Det er ingen subjektive eller objektive grunner til å foretrekke Sixaxis over dual shock 3 kontrolleren.

Og til dere som kommer til å si at det komme ann på smak og behag. Ja vanligvis, men ikke i dette tilfellet.

Men om du absolutt må bytte så send den til meg så sender jeg deg 2 sixaxis kontrollere for den ene dual shock 3 kontrolleren din.

Endret av UrgeLoL
Lenke til kommentar

Dette må være noe av det merkeligste jeg noen gang har lest. Tro meg, du vil angre stort på å bytte inn DS3'en mot en Sixaxis. I Sixaxisen er det mye mindre motstand i spakene, med tiden vil disse også bli så svake at spaken "sitter igjen" når du styrer den rundt, og da ikke returnerer til midtpunktet. DS'en har vibrering. DS'en er tyngre, dette er positivt. DS'en er kvalitet. Sixaxisen er skrot, søppel, billig plast.

Lenke til kommentar

Haha fy faen, hadde blitt flau på dine vegne hvis du skulle klaget på dem. VÆR TAKKNEMLIG for at du fikk en helvetes nyere og bedre kontroll! Hvis du synes den er for tung så se til helvete å pell deg på et fuckings treningstudio! :roll:

Endret av MrLG
Lenke til kommentar
Haha fy faen, hadde blitt flau på dine vegne hvis du skulle klaget på dem. VÆR TAKKNEMLIG for at du fikk en helvetes nyere og bedre kontroll! Hvis du synes den er for tung så se til helvete å pell deg på et fuckings treningstudio! :roll:

Hehe, den er sikkert mye bedre. Men det er nok en vanesak, det føles i hvert fall unormalt å holde den. Har ikke tenkt å klage, blir litt dumt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...