Gå til innhold

Faneproblemer i IE 8

darket

Anbefalte innlegg

Som emnet sier, så har jeg faneproblemer i IE 8.

Jeg har prøvd å oppdatere det som er mulig via windows update.

Problemet skjer hvis jeg åpner opp en side i ny fane. Liker gjerne å ha 3-5 faner oppe hele tiden med forskjellige sider\forum etc

Gir eksempler; Jeg er på forumet her, og så åpner jeg opp 5 forumtråder i 5 nye faner.

3 vil da vises korrekt og kjapt med innholdet. Fane nr 2 og 3 "loader" og det skjer ingen ting. Hvilke faner som ikke fungerer er litt random.

Skal jeg fks åpne opp et bilde for å vise et større bilde av det som er illustrert, fks på webshops, så skjer det akkurat samme der, det blir vel vist i Nytt vindu.

Dette skjedde plutselig, og det er ikke så altfor lenge siden jeg har kjørt en recovery heller.

Jeg kan leve med det, men tid er penger, og utrolig kjedelig å kopiere linker tilbake til en fungerende fane, og avslutte den døde fanen! :p

Er en ASUS 1000h forresten, windows XP seff..

Finner ingen innstillinger sånn kjapt hvis jeg ser over alternativer..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det er et longshot å finne ut hvorfor noen faner ikke fungerer.. kan egentlig ikke tenke meg at noen vet om en løsning.. men måtte jo prøve.

Og ja jeg er ikke helt bak mål, selvfølgelig kan jeg bruke firefox eller hvilken som helst annen leser, men utrolig nok liker jeg faktisk IE :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...