hokuspokus111 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har en PC med følgende specs: CPU: E8400 3ghz @ 3.6hz med stock kjøler (40/70 idle/load) HK: MSI NEO2 FiR Kabinett: X-GEAR Devil PreMod (var 12år når jeg kjøpte det, angrer! :!: ) Skjermkort: XFX ATI 4870 512mb PC'n bråker noe sinnsykt og har høye temps, så jeg trenger en kjøleupgrade. Skal ha noe som bråker lite og kjøler bra. Har satt opp et Oppsett med Corsair H50 vannkjøling. Den 120mm vifta skal brukes til radioatoren for å få lavere temps. Budsjettet er på max 1k og jeg går IKKE over det. Noen forslag til endringer? Lenke til kommentar
bChaos Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Har en PC med følgende specs:CPU: E8400 3ghz @ 3.6hz med stock kjøler (40/70 idle/load) HK: MSI NEO2 FiR Kabinett: X-GEAR Devil PreMod (var 12år når jeg kjøpte det, angrer! :!: ) Skjermkort: XFX ATI 4870 512mb PC'n bråker noe sinnsykt og har høye temps, så jeg trenger en kjøleupgrade. Skal ha noe som bråker lite og kjøler bra. Har satt opp et Oppsett med Corsair H50 vannkjøling. Den 120mm vifta skal brukes til radioatoren for å få lavere temps. Budsjettet er på max 1k og jeg går IKKE over det. Noen forslag til endringer? Vil anbefale Noctua CPU kjøler http://www.komplett.no/k/search.aspx?q=noctua Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Har sett tester hvor Corsair H50 slår gode luftkjølere. Er også stillere. http://www.bit-tech.net/hardware/cooling/2...cooler-review/5 Se hvordan den slår Noctua NH-C12P! Lenke til kommentar
007CD Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Du kan også vurdere luftkjøling på øverste hylle... Jeg anbefaler TRUE med en vifte eller 2 som passer dine ører, eller om du har en drill for hånden eller hammer og litt mot, Prolimatech Megahalem med 1 vifte, 2 om du vil rigge til din egen innfesting for vifte nr 2 og push pull oppsett. Da slipper du også å tenke på en eventuell vannlekasje. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Den vannkjølingen jeg har valgt er altiett og det skal sykt mye til for at det skal lekke. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Hvordan er de viftene jeg har satt opp? Det var de som så best ut i forhold til lyd, pris og cfm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå