BlueBench Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Si meg, har din far fått vurdere nettsiden selv før du la den ut? Det virker nemlig ikke som om du tar hans arbeide alvorlig. Om jeg hadde leid inn folk til å utvikle nettsider for min bedrift og så funnet nudistbilder på nettsiden så ville arbeidsforholdet umiddelbart blitt avsluttet og fått juridiske etterfølger. Selv om du er hans sønn synes jeg ikke du skal behandle prosjektet noe mindre seriøst. Et viktig råd til deg i fra meg er at du viser din fars yrke respekt, og lar intern humor forbli der den høre hjemme. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Bildene o.l som er lastet opp på fks, svineinfluensa er han selv som har lastet opp. Jeg prøver å ta websiden seriøst. Skal nevnes at det også er et skoleprosjekt. Endret 8. september 2009 av larven Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Her er koden til teksten. Til dere som ikke klarer å lese den, har dere noe alternativ til tekst valg? p{ font: normal 12pt verdana, verdana, sans-serif; color: #000; margin: 0; } Lenke til kommentar
Merko Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Her er koden til teksten. Til dere som ikke klarer å lese den, har dere noe alternativ til tekst valg? p{ font: normal 12pt verdana, verdana, sans-serif; color: #000; margin: 0; } Sikkert bare enkelte som har dårligere syn en andre som ikke ser skriften så godt. Jeg selv ser den uten problemer. Som de andre har nevnt burde du kanskje gjøre slik at menyen spretter opp på hovedsiden. Tok noen sekunder før jeg fant frem Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Blærghihuffistan. Som jeg allerede sa er det ikke noe problem å lese teksten, bortsett fra denne stikkende smerten jeg opplever når jeg prøver pga. fontvalget. Skoleprosjekt sa du? På skolen skal man lære. Lær om typografi. Lenke til kommentar
N* Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 For mye bruk av svart spesielt på bordene, men også på teksten. Du kan ha nesten svart på teksten. Horisontal scroll i 1024x768 må du bare fikse. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Jeg ville ikke brukt cutenews eller andre gratis script til en kommersiell/bedrift side. Virker veldig useriøst. Ser ikke helt grunnen til å bruke cutenews heller, da det ikke er noen form for artikler/nyheter som postes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå