iqlizer Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hei, Har laget en webside til min fars legekontor. Trenger kritikk på hva som kunne vært annerledes osv. KRYOTERAPI Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva med at menyen kommer automatisk opp? Lenke til kommentar
program Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 1. Meny MÅ komme opp automatisk. Jeg synes også det er en merkelig plasering, litt halveis til høyre. 2. Mannen på venre side er veldig dårlig klipt ut. 3. De svarte tabellkantene får siden til å se gammeldags ut. 4. Banneret har stor flate uten noen ting. 5. Mannen på venstre side blir borte på alle andre sider enn indexen, og etterlater seg et stort hvitt område. Lenke til kommentar
TMB Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hva faen, LOL @ bilde nederst her: http://www.kryoterapi.no/svineinfluensa.php Lenke til kommentar
World Of Warcraft Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hehe fikk litt sjokk av det bildet jeg også Menyen funker ikke fra "Kontakt oss" siden. Lenke til kommentar
program Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Siden det ikke er noe tilbakeknapp synes jeg "Her finner du oss" burde åpne seg i nytt vindu/fane. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 1: Sideskroll i 1024*768 2: Utrolig kjipt bilde 3: Favicon 4: Svart prikk ved bildet 5: Menyen skal være synlig hele tiden 6: For høyt banner 7: Hva er "Fürst Forum"? 8: Aaargh! Jeg vil da vel ikke åpne et gulesider-kart! Embed enten det eller Google Maps på forsiden 9: Err, title er nordvegenlegesenter.no, men URL er ikke det. I tillegg er nordvegenlegesenter.no ikke identisk med kryoterapi.no 10: "Navnet ditt" -> "Navn" 11: "Spørsmålet ditt" -> "Spørsmål"/"Henvendelse"/whatdeføkkevver 12: "E-mail"->"E-post" 13: Dropp emne? 14: Jeg får ikke opp menyen på kontaktsiden 15: Jeg klarer ikke å lese det meste på grunn av fontvalg, eller fargesammensetning eller hva nå enn det er 16: Lenker skal se ut som lenker 17: Hva skjer med de sære bildene? Jo; de forsvinner. 18: "Fyll ut feltene!". Næh, virkelig? Stoler ikke på websider som antar brukerne er idioter såpass åpenlyst Lenke til kommentar
program Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Dager vi er borte og Timesbestilling burde være under "Kontakt oss". Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Takk for kritikken, skal rette opp i samtlige oppførte punkter! Lenke til kommentar
program Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Du har satt et punktum under tekstene. Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Du har satt et punktum under tekstene. Fixet. Siden står bare midlertidig på kryoterapi.no, skal flytte den over til domenet som skal brukes til uka. Endret 6. september 2009 av larven Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Menyen er annerledes på de andre sidene, f.eks på siden: kontakt oss! Da leder forsiden til en side som ikke finnes!! rett! Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Menyen er annerledes på de andre sidene, f.eks på siden: kontakt oss!Da leder forsiden til en side som ikke finnes!! rett! Fordi jeg har en egen mappe for kontakt oss, skal fikse linkene fra" kontakt oss" når jeg flytter siden over til et annet domene. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 er bare å legge til følgende på URL'en hvis du skal fra kontakt oss mappen til forsiden: ../index.php vil føre til: http://www.kryoterapi.no/index.php Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 er bare å legge til følgende på URL'en hvis du skal fra kontakt oss mappen til forsiden:../index.php vil føre til: http://www.kryoterapi.no/index.php Takk Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Hva er det som er gale med fontvalget? Ser teksten helt greit i alle nettleserene. Lenke til kommentar
Jonta Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hva er det som er gale med fontvalget? Ser teksten helt greit i alle nettleserene.Ja, om man blir tvunget til høytlesning med geværet i nakken, så får man det til. Men behagelig er det ikke. I tillegg ser det ganske sært ut hvordan du har endret "Emne" -> "Henvendelse" Lenke til kommentar
program Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 (endret) Jeg har ikke noe problemer med å lese det. Men jeg er enig i at det kunne vært bedre. Endret 7. september 2009 av program Lenke til kommentar
iqlizer Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Kan de som ikke klarer å lese det poste screen av teksen? Lenke til kommentar
TMB Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Hvorfor har du ørten mellomrom mellom hvert ord? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå