KapteinKnut Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 hei, jeg lurer på om det er mulig å lage flere hyperkoblinger i et og samme bilde. bildet er laget i photoshop og er en PNG fil. jeg bruker Ilopose Webpage compressor til å regigere hjemmesiden. Lenke til kommentar
PHPdude Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Et bilde kan ikke ha "flere lenker", men man kan markere opp områder i et bilde og gi hvert område en link med HTML Image Maps: http://www.w3schools.com/TAGS/tag_map.asp Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 blir det liksom en usynelig/gjennomsiktig knapp over bildet da? Lenke til kommentar
program Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Men hva mente du egentlig med at den skal linke til flere steder? At de skal komme opp i flere faner f.eks.? Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 HTML Image Maps må da bruke hvis bilde skal ha flere linker. altså: venstre del av bilde kan føre til vg.no og andre høyre halvdel av bilde kan føre til: dagbladet.no Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 stemmer cold ice, men jeg har løst saken nå takket være dere takk skal dere ha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå