vista223 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Hei! Er 14 år med greit mye jobb erfaring, liker å ta initativ å jobbe hardt. Har jobbet noe hos foreldre og besteforeldre før, gikk tomt for jobber etterhvert å tenkte jeg skulle finne på noe selv. Her er noen forslag. * Selge filmer/spill/programmer og kanskje hjelpe til med pc problemer? * Sitte Barnevakt * Måke snø siden det går mot vinter * Lufte hund(er) * Sette sammen pc'er og hjelpe til med kjøp av pc til spesielle bruk Dette er noen forslag jeg bare kom på i farta, hadde det vært noe å printe ut 2o-3o eksemplarer å kanskje legge dette i postkasser i nabolaget? Eller dette noe som ikke folk setter så veldig stor pris på å det blir ikke vellykket. (Bor i Oslo om det har noe å si) -Martin Endret 5. september 2009 av vista223 Lenke til kommentar
Senyor de la guerra Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 De tre midterste er gode. Tror ikke jeg hadde ønsket hjelp av 14 åring til kjøp av pc (selv om du sikkert kan mye mer enn meg). Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 De tre midterste er gode. Tror ikke jeg hadde ønsket hjelp av 14 åring til kjøp av pc (selv om du sikkert kan mye mer enn meg). Ja, hehe. Skjønner det. Det er lovlig å gå rundt å legge ting i andres postkasser? som f.eks. litt info om hva jeg gjør hvor gammel jeg er osv. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Hvor kan jeg legge ut på internett at jeg vil gjerne sitte barnevakt for barn? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 For all del, hold deg unna Norpost - maken til luselønn og lang arbeidstid skal du lete lenge etter. Ellers har jeg desverre ingen gode ideer, husker godt når jeg var i samme situasjon som deg - det er ikke lett å skaffe jobb på din alder Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Hvor kan jeg legge ut på internett at jeg vil gjerne sitte barnevakt for barn/ måke eiendommer når den tid kommer? Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Finn har hvertfall egen barnepass-kategori, både for de som søker barnevakt og de som leter etter jobber. Tror da det skulle være et fint sted å starte, evt. kan du jo henge opp plakater i nabolaget. Herlig å se ungdom med såpass innsatsvilje, så jeg ønsker deg lykke til i jobbjakten Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 I min hjemkommune har de en jobbsentral for tenåringer, kanskje det finnes der du bor også. Ellers ville jeg kanskje prøvd meg med en annonse i en papiravis. Gamle mennesker har mye rart de trenger hjelp til, og har ofte ikke internett-tilgang. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 (endret) takk, skal se på finn om jeg finner noe Må jo innrømme at jeg syns små barn er litt rare å søte jeg bor i Oslo / på vinderen. Hvis du vet om noen jobbsentral for tenåringer, gjerne si ifra Endret 9. september 2009 av vista223 Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 Finn har hvertfall egen barnepass-kategori, både for de som søker barnevakt og de som leter etter jobber. Tror da det skulle være et fint sted å starte, evt. kan du jo henge opp plakater i nabolaget. Herlig å se ungdom med såpass innsatsvilje, så jeg ønsker deg lykke til i jobbjakten Hvor er denne barnepass kategorien du snakker om? finner den ikke Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 du kunne jo prøve deg på en snekkerverksted, grunnet svineinfluensa er de fabrikkene hvor jeg bor i verfall ekstremt underbemannet. så de tar gledelig ungdom med arbeidslyst. du kan jo si at du kan feie, hente ting som trengs og rydde osv. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 9. september 2009 Forfatter Del Skrevet 9. september 2009 du kunne jo prøve deg på en snekkerverksted, grunnet svineinfluensa er de fabrikkene hvor jeg bor i verfall ekstremt underbemannet. så de tar gledelig ungdom med arbeidslyst. du kan jo si at du kan feie, hente ting som trengs og rydde osv. hvor er det du bor? jeg bor altså i Oslo.. Evt hva heter firmaèt? Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 jeg bor i kristiansand, men tenker at firmaer i oslo blir påvirket på samme måte. bare spør din far eller sjekk på internett så finner du sikkert noen verksteder. Lenke til kommentar
trash__ Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Hvor er denne barnepass kategorien du snakker om? finner den ikke Her er det mennesker som søker barnepass, og her kan du sette inn en annonse. Vet ikke om du er helt i målgruppen for disse kategoriene, men det skader da ikke å prøve Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Her i kommunen er det et slikt barnevaktkurs du kan gå på, og du blir lagt ut på ei liste som barnevakt. husker ikke hva det heter da... Men om vinteren er det nok mange som vil ha snøen sin måket. Utpå vinteren er det jo også mange som trenger takene sine måkt. Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Her i kommunen er det et slikt barnevaktkurs du kan gå på, og du blir lagt ut på ei liste som barnevakt. husker ikke hva det heter da... Men om vinteren er det nok mange som vil ha snøen sin måket. Utpå vinteren er det jo også mange som trenger takene sine måkt. Ja, nettopp. Har nå søkt på gåing med VG hver søndag, fra 9-1100! Men itilleg kan jeg jo måke snø å kanskje site barnevankt takk for tips å linker liten edit her: noen som har et forslag hva jeg burde skrive til disse som søker "barnepasser" jeg er jo tråssalt 14 år! Vil bare si med en gang, at jeg er pålitelig, hyggelig og VELDIG omtenksom, koselig å liker å leke Endret 10. september 2009 av vista223 Lenke til kommentar
V-by Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Siden du er 14 er det nok ikke så lett å finne noe fast jobb, men pass på å ikke jobb for mye. Er ikke mange år til du absolutt er avhengig av jobb og du veldig gjerne skulle hatt mere fritid, så nyt den mens du har den Lenke til kommentar
vista223 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 (endret) vet, men hva burde jeg skrive? EDIT: hva burde jeg velge ? http://www.finn.no/finn/service/object?fin...4dbapaMdZ718889 http://www.finn.no/finn/service/object?fin...4dbapaMdZ718889 http://www.finn.no/finn/service/object?fin...4dbapaMdZ718889 Endret 10. september 2009 av vista223 Lenke til kommentar
KapteinKnut Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 søk på alle, da er sjangsen større for at du får en av de- om du får tilbud fra flere kan du jo bare vlege bort den du ikke vil ha. Lenke til kommentar
Brunøye Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 For all del, hold deg unna Norpost - maken til luselønn og lang arbeidstid skal du lete lenge etter. Ellers har jeg desverre ingen gode ideer, husker godt når jeg var i samme situasjon som deg - det er ikke lett å skaffe jobb på din alder Det er da mye bedre og ha "luselønn" en ingen lønn? En plass må man starte. Og greit med "luselønn" til man finner noe annet. Alt av jobber teller jo positivt når man skal søke nye jobber så lenge man har gode referanser og ikke bytter jobb i hytt og pine Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå