zaler Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Jeg har tenkt å bestille en av disse custom made Convers skoene fra USA, men klarer ikke bestemme meg :S Og før noen nevner det så veit jeg selvfølgeli at de ikke shipper til utlandet derfor bruker jeg et shipping frima kalt Bongo:) den ene er helt hvit mens den andre er mer off-white i fargene, klikk på bildet så ser du det;) Takk for hjelp Endret 6. september 2009 av zaler Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Er ikke de to der like? Eller mener du sorte eller hvite? Jeg ville i så fall gått for de hvite. Føler de er litt mindre "rock". Lenke til kommentar
fkm Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Som Kavinsky sier, er de ikke like? Uansett, de var stygge... Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Nei, de er ikke like. Trykk på bildet om dere ikke har gjort det... Om jeg skulle valgt mellom kun de to, ville jeg tatt den første. Skinnende hvitt er ikke særlig pent på Converse-sko. Tar du de første slipper du å måtte skitne dem til selv før du drar hjemmefra. Endret 6. september 2009 av Quicko Lenke til kommentar
Kavinsky Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Når jeg trykker på bildet er de fortsatt heeeeelt like. Så du får i så fall forklare hva som gjør de to forskjellige. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Venstre er offwhite, høyre er hvit. Begge var grufulle variasjoner av en allerede grufull og oppbrukt sko. Lenke til kommentar
Stoop kid Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Foretrekker de ensfargede variantene, så er enig i at de ikke var pene. Tror ikke det går an å "bruke opp" den skostilen. Problemet er heller at du aldri har likt den? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå