Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fantastisk kjæreste, men har sjeldent sex. Ønsker tips og råd?


Gjest Guest_tt_*

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg er ei dame som har en mann som ikke har fått sex på flere måneder, og jeg ikke gidder. Er det da lurt av meg å omfavne ham og kysse ham? Jeg tror ikke det.

 

Hvis jeg derimot setter pris på min mann og hele ham, vil jeg ofte bekrefte ham med blikk, kyss på munnen og klemmer.

Du vet ikke om hun ikke "gidder", eller om det er andre årsaker. Om det er andre årsaker, så er det ikke nødvendigvis en motsetning mellom å sette pris på kjæresten sin og å ikke ville ha sex.

 

 

Og siden du er imot sex før ekteskapet, så "gir" vel ikke du en evt. kjæreste sex på ganske mange måneder, og kan derfor ikke bekrefte dine følelser for ham ved "blikk, kyss på munnen og klemmer" fordi det ikke er lurt. Du ser at det der blir feil, ja? Men så diskuterer vi jo ikke deg, så..

Endret av Right
Lenke til kommentar
Det første der er bare feil FEIL (hvorfor skulle det ikke være lurt liksom, what?), og det siste er din mening rundt hva du mener du selv burde gjøre.

Ok, så la jenta fortsette og være så initiativløs da, og la trådstarter fortsatt lide under dette. Det er ikke mitt problem. Selv er jeg gift, og prøver kun å gi råd. Og hva min personlige mening betyr? Den betyr nøyaktig like mye som din personlige mening.

Lenke til kommentar
Ok, så la jenta fortsette og være så initiativløs da, og la trådstarter fortsatt lide under dette. Det er ikke mitt problem. Selv er jeg gift, og prøver kun å gi råd. Og hva min personlige mening betyr? Den betyr nøyaktig like mye som din personlige mening.

Det er vel ikke det som blir sagt. Det finnes vel bedre råd å gi ts enn at han skal be dama bruke glidemiddel og la ham tømme seg?

 

Alastor sa forresten at din personlige mening om det du selv ville gjort/burde gjøre er irrelevant i denne saken.

Personlige meninger får du jo selvsagt lov til å ha, og de er jo like relevante som alle andre sine. :)

Lenke til kommentar

Det å bruke glidemiddel er faen meg det verste jeg noen gang har hørt. Så jenta skal tvinge seg selv til å la gutten få tømme seg, men til gjengjeld blir hennes seksuelle synspuntker skadet for livet? Det blir ikke koselig i lengden, tro meg.. Ikke krev noe. Ja, du må ta det opp med henne. Men tilby og kanskje prøve å lage en romantisk stemning rundt det hele. Stearinlys, blabla. Noe hun liker. Gjør hele seansen komfortabel, avslappende uten stress. Ikke kom å kyss henne volsomt og kos, så prøve å kreve sex. Masser henne, så kyss henne nedover ryggen. Vær øm! Ta ting langsomt!

Lenke til kommentar

Hva med de gangene dere faktisk har sex? Er det noe hun selv setter pris på eller bare noe hun går med på fra tid til annen etter nok mas?

 

Hva med å fortelle på en ærlig måte hva du føler, og at du akter å la henne ta steget til neste halmdans? Kanskje hun føler seg tryggere og mer selvsikker hvis hun faktisk tar initiativet selv en gang.

 

Beklager hvis jeg feiltolket eller misforstod noe :)

 

 

Edit: La oss ikke henge oss opp i hva enkelte mener om saken, det avsporer kun tråden og TS får ikke hjelp. Man har altids PM funksjonen. Bare et forslag ;)

Endret av -Zeitgeist-
Lenke til kommentar
Det finnes vel bedre råd å gi ts...

Så kom med dem da.

Står fast på at dersom det ikke er noe som kan utredes hos psykolog eller lege, er det manglende vilje det står på. Et forhold krever noe av begge. Leste engang et intervju med en prostituert, hun sa at det var mange gifte menn der ute som ble nektet sex av kona. Den prostituerte lurte på hvorfor konene ikke kunne gjøre disse tingene med mennene sine som hun gjorde for penger. Jeg lurer igrunnen på det samme. Surhet? Gremmelse fordi mannen ikke husket bursdagen hennes i 1983?

Lenke til kommentar
Det finnes vel bedre råd å gi ts...

Så kom med dem da.

 

Du får lese de to første svarene til Right i tråden her.

 

Ellers, ang de som blir nektet sex, hva har dette med trådstarters problem å gjøre? Hvordan kan vi vite (gjette) at trådstarter har ei dame som er sur for at han har glemt noe, og derfor blir nektet sex? Kanskje det er mer det at trådstarters dame sliter med lysten pga ulike grunner, og vi bør gi råd for å få tilbake denne -lysten-. Ikke lære trådstarters dame at hun bør utføre sin plikt.

Lenke til kommentar

Ja, derfor, les mitt råd, ts. jeg sier ikke at dette er det som funker angående grunnen til alt dette, men det kan hjelpe å ikke legge press rundt akten, og at kjæresten din blir mer avslappet, siden du sa at hun hadde dårlig selvtilitt. det hjalp på meg iallefall. Jeg slet med lav selvtilitt og hadde absolutt ikke noe lyst på sex. Elsket partneren, og synes at han var sinnsykt sexy, men jeg hata å vise meg selv. Kjæresten begynte å fokusere bare på meg i begynnelsen, og da ble det mer komfortabelt. Men, våre råd hjelper lite. Du må finne ut grunnen til hvorfor hun ikke vil, og ta det derfra.

Lenke til kommentar

Kan jo være mye rart dette.

-hun forventer at det er du som skal føre an.

når dere har kost en stund ta det til neste nivå. Bær henne inn på soverommet, kle av deg selv og henne mens du ser henne lykkelig i øynene.

-hun er ikke fysisk tiltrukket av deg, mer som en kjempegod kamerat.

-hun har hatt dårlige erfaringer før.

-hun er sjenert, usikker på sin egen kropp.

fortell henne hvor vakker hun er, gi henne små kjærlighetsgaver, blomster, middag, enkle ting i hverdagen.

-hun synes ikke det er godt. Så skjønner ikke poenget.

-hun er tiltrukket av noen andre, eller er egentlig lesbisk. Men vil ikke miste deg.

-hormonene er i ulage, uten at hun synes det er et problem/orker å gjøre noe med det.

bytte p-piller som nevnt tidligere. Slutte med p-piller og prøve noe annet, som kondom en tid.

-hun er sliten. Skole/jobb/barn/tunge tanker.

hjelp henne, vask kopper, vask huset, gi henne tid for seg selv.

-hun tenner på noe helt annet uten at hun tør å fortelle det til deg. Fetisj.

-hun er redd for å få barn/vil ikke ha barn.

-hun får en annen plass.

-hun tester deg, eller er egentlig sint på deg, eller synes du maser mye om sex.

-hun har vært misbrukt, og forbinder det ikke med noe positivt.

-du viser bare at du liker henne når du ønsker sex, eller for å få sex.

ta på henne, stryk henne over håret, gi henne oppmerksomhet, kyss, klem, stryk henne kjærlig over rompa selv når det ikke er mulighet for mer.

-hun har ikke skjønt at du synes det er et problem.

 

Beklager hvis jeg nevnte noe flere ganger.

Endret av Erigon
Lenke til kommentar
Ja, derfor, les mitt råd, ts. jeg sier ikke at dette er det som funker angående grunnen til alt dette, men det kan hjelpe å ikke legge press rundt akten, og at kjæresten din blir mer avslappet, siden du sa at hun hadde dårlig selvtilitt. det hjalp på meg iallefall. Jeg slet med lav selvtilitt og hadde absolutt ikke noe lyst på sex. Elsket partneren, og synes at han var sinnsykt sexy, men jeg hata å vise meg selv. Kjæresten begynte å fokusere bare på meg i begynnelsen, og da ble det mer komfortabelt. Men, våre råd hjelper lite. Du må finne ut grunnen til hvorfor hun ikke vil, og ta det derfra.

Enig. :) Har opplevd noe lignende selv.

Lenke til kommentar
Står fast på at dersom det ikke er noe som kan utredes hos psykolog eller lege, er det manglende vilje det står på. Et forhold krever noe av begge.

Hvordan vet du at det i dette tilfellet ikke er noe som kan utredes hos psykolog eller lege?

Jeg skriver dersom det ikke kan utredes hos psykolog eller lege.

 

En del personer har nok bare lav sexlyst, uten at noe kan hjelpe på dette. De må selv vurdere om de vil yte noe i forholdet eller om de synes det er greit at partneren blir misfornøyd og/eller utro.

Endret av Dalglish
Tok bort et ørlite personangrep.
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

Takk for mange svar.

 

med kosing mener jeg stryker henne over ryggen, armen, skuldrene, og sitter tett og holder rundt henne. Jeg er av den typen som har veldig stor respekt for henne og andre jenter, så jeg hadde aldri klart og tvinge henne/andre til noen ting innenfor dette temaet.

ellers kan det jo nevnes at jeg gjør det meste av husarbeidet, som oppvask, klesvask, vasking av badet. Vi har en ganske god likestilling på dette. noe som er bra syns jeg. Jeg gir henne også blomster og andre gaver som et hjemmelaget kort med dikt på. noe hun bli gla for.

 

monicaott: etter sex så blir det natt eller ligger og prater ut i det uenldige, før så skjer det ikke så mye, vi sidder og ser på tv og når vi skal legge oss så blir det litt klemming og stryking å så er det i gang. jeg føler at hun "bare føler etter" når vi har det.

Lenke til kommentar

Vet ikke om det er nevnt her, men kommer hun under sex? Jeg synes dette er en viktig del! Om hun ikke kommer kan det ha svært mye med saken å gjøre.. Jeg har alltid hatt mye sex, men før jeg faktisk begynte å komme hadde jeg lite lyst. Og vet du noe om hun onanerer selv?

 

Og.. Mye vil ha mer - har man mye sex (orgasmer) vil man som regel ha lyst på mer. :)

Lenke til kommentar
Én gang i måneden er ekstremt sjeldent, du kan endre det til "en gang i uka i hvert fall".

Ja, jeg tror vi trygt kan si at annenhver måned eller sjeldnere er unormalt når man er i et forhold. Og når denne jenta sier at hun ønsker å bli gravid i framtida, virker det litt latterlig. Vil ta tid å bli gravid på den måten der, hvis hun da ikke er av sorten som blir det med en eneste gang.

De trenger nesten ikke å bruke prevensjon etter min mening.

Endret av Frankline
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...