Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fantastisk kjæreste, men har sjeldent sex. Ønsker tips og råd?


Gjest Guest_tt_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_tt_*

hei.

 

Jeg er sammen med verdens herligste jenter. vi har vært sammen i over 3år nå. Men vi har veldig sjeldent sex. Jeg driver og hinter, spør og koser med henne for og få henne i gang. Men der ender det som oftest også. hun vil rett og slett ikke. Av og til kan det gå over 2-3månder uten noen ting, sånt har det vært siden vi ble sammen.

Det er ganske frustrerende til tider :( jeg har prøvd og snakke med henne om det, men uten og komme frem til noe vettig.

Hun tar heller aldri insjativ heller de gangene vi har oss. hun har aldri tatt insjativ noen gang noe som gjør meg også frustrert. Og alltid i senga og samme stillingen :S

jeg har luftet tankene mine ovenfor henne flere ganger om vi ikke skal prøve noe nytt og om ikke hun kan ta insjativ, men det ender alltid med at hun sier at hun skal prøve, men det gjør hun ikke.

 

Noen som har noen tips/råd til meg ? hvordan jeg kan få henne til og ta insjativ, stillingen og oftere sex.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Press hjelper ikke. Vis henne at du tenner på henne, men ikke press henne så hun føler hun må.

 

Har hun det bra psykisk? Har hun gått igjennom noe vanskelig? Går hun på p-piller eller medisiner som kan senke sexlysten hennes? Hvor gamle er dere (sånn ca.. Altså om dere er 16 eller 25, liksom..)?

Endret av Right
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

vi er begge opp i 20årene.

hun går på pillene ja. ellers ingen medisiner.

Press vet jeg at ikke hjelper. derfor gir jeg med engang hun gir antydning til at her blir det ingen ting i kveld.

Lenke til kommentar
vi er begge opp i 20årene.

hun går på pillene ja. ellers ingen medisiner.

Press vet jeg at ikke hjelper. derfor gir jeg med engang hun gir antydning til at her blir det ingen ting i kveld.

Ok. Kanskje hun kan prøve å bytte p-piller? Mange får nedsatt sexlyst av ymse hormonprevansjon, så kan være en idé å teste annen prevansjon også. Men det kan være det. Sånn sett funker jo p-piller helt supert som prevansjonsmiddel. Ikke lyst på sex = ingen unge. :p

 

Hva sier hun selv om saken? Har hun bare ikke lyst, eller føler hun seg ikke helt vel, eller noe annet? Har du prøvd å snakke med henne om hvorfor hun ikke vil ha sex? Ser jo at du har prøvd å snakke med henne, men fikk ikke helt taket på om du har gått mer på det som har blitt konsekvensene (bare en stilling og manglende initiativ), snarere enn hva årsaken kan være...? :)

 

Det må vel også nevnes at noen har svært lite behov for sex, og det er bare slik de er..

 

Vet du om hun selv er fornøyd med tingene slik de er nå?

Endret av Right
Lenke til kommentar
Gjest trådstarter

vi har snakt om forskjellige ting om samlivet vårt. men jeg får liksom ikke helt taket på det. Det jeg forstår er at hun ikke har så god selvtillit. så det kan jo ligge i backgrunnen.

vet ikke om hun vil bytte, hun hadde noen andre før som hun ble dårlige av elle noe sånt så hun måtte bytte merke til noen som var bedre og dyrere en de hun hadde.

 

Men så er det det da at hun er ganske baby sjuk også, men vi har på en måte blitt enige om at vi bør vente til økonomien er der. Vi ønsker jo at barnet/barna skal leve opp uten og måtte tenke på om vi har rå til bleier,klær, sko denne måneden.

Lenke til kommentar

Kinder, Küche und Kirche, heter det. Og du kan prøve å forklare hvor deprimert dette gjør deg, og at det er unormalt sjelden dere har sex. Særlig til å være 20 år. Denne jenta virker egentlig litt korttenkt, hvis hun ikke da lider av sopp eller urinveisinfeksjon. Hun kan jo bruke glidemiddel en gang iblant, slik at dere iallfall har sex hver måned, dvs. tolv ganger i året. Det bør være et minstekrav :blush:

Lenke til kommentar
Kinder, Küche und Kirche, heter det. Og du kan prøve å forklare hvor deprimert dette gjør deg, og at det er unormalt sjelden dere har sex. Særlig til å være 20 år. Denne jenta virker egentlig litt korttenkt, hvis hun ikke da lider av sopp eller urinveisinfeksjon. Hun kan jo bruke glidemiddel en gang iblant, slik at dere iallfall har sex hver måned, dvs. tolv ganger i året. Det bør være et minstekrav :blush:

Er du seriøs? Skal man ha sex selv om man ikke vil? "Bare" klæsje på med glidemiddel og la det stå til...? Hadde ikke ville hatt en kjæreste som takket ja takk til noe sånt, akkurat...

Lenke til kommentar
Et forhold handler om å gi og ta, og av og til tenke på den andres behov. 12 ganger i året er ikke mye, dersom de aldri er sammen har de ikke noe kjærlighetsforhold og mannen vil bli misfornøyd og gå sin vei.

12 ganger i året er ikke mye, men ønsker man seriøst kjæresten sin så vondt at man vil "tvinge" ham/henne til å gjøre noe slikt? Da får man heller slå opp. Å tvinge seg selv kan faktisk gjøre ting enda verre.

 

Hvorfor i all verden bruker dama di p-piller hvis det går 2-3mnd mellom hver gang dere har sex?

Fast syklus, beskyttet når de har sex, mindre menssmerter, mindre kviser... kan være mange grunner.

 

 

TS: Dårlig selvtillit kan selvsagt ha noe med saken å gjøre. Tror du bare må fortsette å snakke med henne og prøve å få henne til å åpne seg om hva problemet er, og høre hva hun selv mener om saken, og hva dere kan gjøre for at ting skal bli bedre, både for deg og henne.

Endret av Right
Lenke til kommentar
Et forhold handler om å gi og ta, og av og til tenke på den andres behov. 12 ganger i året er ikke mye, dersom de aldri er sammen har de ikke noe kjærlighetsforhold og mannen vil bli misfornøyd og gå sin vei.

 

Litt spent på hvorfor du mener det vil bli et bedre forhold av at hun skal tilby "utløsning" for gutten 1 gang i måneden..det løser ingenting.

Lenke til kommentar
Hvorfor i all verden bruker dama di p-piller hvis det går 2-3mnd mellom hver gang dere har sex?

Fast syklus, beskyttet når de har sex, mindre menssmerter, mindre kviser... kan være mange grunner.

Ja, jo, men det blir som om jeg skulle brukt paracet daglig fordi jeg får vondt i hodet en gang annenhver mnd.

Lenke til kommentar
Litt spent på hvorfor du mener det vil bli et bedre forhold av at hun skal tilby "utløsning" for gutten 1 gang i måneden..det løser ingenting.

Det går jo faktisk an å tilby utløsning innimellom. Det krever sannsynligvis ikke så mye som å ha samleie. En kjapp runk, f.eks...?

 

Ja, jo, men det blir som om jeg skulle brukt paracet daglig fordi jeg får vondt i hodet en gang annenhver mnd.

Nei, det blir det ikke. Menssmerter en dag eller to kan kanskje sammenlignes med det, men det finnes som sagt mange grunner.

Lenke til kommentar
Litt spent på hvorfor du mener det vil bli et bedre forhold av at hun skal tilby "utløsning" for gutten 1 gang i måneden..det løser ingenting.

Det vil være bedre enn slik det er nå. Et forhold uten sex vil normalt mangle kjærtegn og kyss også, og det kan bli ganske kjedelig. Hvorfor skal jenta egentlig være i et forhold dersom hun aldri klemmer eller kysser kjæresten, fordi hun er redd for at det kan føre til noe mer? Hva med å heller søke seg til et kloster?

 

I mitt personlige liv er jeg forresten mot sex før ekteskapet, og jeg skjønner at disse to ikke er gift. Men jeg går ut fra at de har andre prinsipper enn meg, og da er det unormalt å ha det slik allerede i 20-årene.

Lenke til kommentar
Det vil være bedre enn slik det er nå. Et forhold uten sex vil normalt mangle kjærtegn og kyss også, og det kan bli ganske kjedelig. Hvorfor skal jenta egentlig være i et forhold dersom hun aldri klemmer eller kysser kjæresten, fordi hun er redd for at det kan føre til noe mer? Hva med å heller søke seg til et kloster?

 

I mitt personlige liv er jeg forresten mot sex før ekteskapet, og jeg skjønner at disse to ikke er gift. Men jeg går ut fra at de har andre prinsipper enn meg, og da er det unormalt å ha det slik allerede i 20-årene.

Hun blir vel enda reddere for kjærtegn og lignende etter at hun har begynt å tvinge seg selv til å la ham tømme seg i henne. Dessuten er det vel et mål at dama ikke skal føle et press til sex bare hun gir eller får en klem eller et kyss. Om det er tilfellet blir noe gjort feil...

 

Og hva har din personlige mening med dette å gjøre? Og hvordan vet du at dette er unormalt? Tror det er tilfelle oftere enn mange tror. Og som sagt kan det være mange grunner, alt fra naturlig mindre sexlyst til psykiske problemer og traumer til.. alt mulig rart.

Endret av Right
Lenke til kommentar
Det er vel naturlig at den som ikke vil ha sex, unngår ting som skaper erotisk spenning. Trådstarter skriver at han koser med henne, men så er det stopp. Synes kanskje dette tyder på at hun ikke er særlig forelsket mer.

Kommer vel an på hva han mener med å kose, da. Kunne vært fint å få et eksempel på det fra ts. :) Det er forskjell på å stryke på puppene, og holde rundt og stryke på armen.

Og det betyr vel ikke at hun ikke gjør det? (Altså klemmer, kysser, stryker på ryggen, osv.)

Endret av Right
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...