Gå til innhold

Best mulig og ganske stille pc for 7000 kr?

Anbefalte innlegg

Har da satt meg ned og brukt en god stund på å finne nye deler da den pcen jeg har ikke bare begynner å bli gammel og utdatert men også er bråkete og synger på siste verset.

HER er handlevongen jeg har satt opp.

Jeg gikk utifra AMD Phenom II X3 720 Black Edition som var brut i anbefalingen av pc-deler.

Pcen skal brukes både til spilling (CS:S, LOTRO, og AA3) men også til f.eks. photoshopredigering i store oppløsninger.

Er dette en bra pc til dette, er det noe jeg brude nedvurdere til fordel for noe annet?

Kabinettet skal jeg kjøpe på komplett og den har med en 850W PSU. Er dette et greit og stille kabinett eller burde jeg bruke 200kr til og kjøpe et Antec P193? (Har egentlig PSU jeg kan bruke)

Takk på forhånd!

Edit: Endret til billigre hovedkort og lagt til cpu-kjøler. Noen forslag til andre kjølere? Prisguiden er ganske langt etter på hvilke kjølere som kan brukes på am3

Endret av multisync
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, vet jeg ikke trenger 850W eller noe i nærheten egentlig. Kabinettprisen er kanskje kraftig, men Antec P193 er ikke akkurat noe billigre. Er det noe annet kabinett du heller ville valgt, som var stilrent, har gode løsninger og bra kjøling og i tillegg ikke høres ut som en sliten støvsuger?

Endret av multisync
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...