Jobby Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hei. Har en PC som ikke klarer å få opp bilde. Viftene sviver osv. Har prøvd 2 forskjellige skjermkort, begge funker på den andre pcen min. Har et MSI hovedkort, kan det hende at PCI-E porten er deaktivert? Tviler på at den er ødelagt, virket sist gang jeg tok på PCen, ca 1 mnd siden. Hvordan kan jeg finne ut om det er deaktivert eller ødelagt? Takk for hjelp. Lenke til kommentar
icedragon1990 Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hei. Har en PC som ikke klarer å få opp bilde. Viftene sviver osv. Har prøvd 2 forskjellige skjermkort, begge funker på den andre pcen min. Har et MSI hovedkort, kan det hende at PCI-E porten er deaktivert? Tviler på at den er ødelagt, virket sist gang jeg tok på PCen, ca 1 mnd siden. Hvordan kan jeg finne ut om det er deaktivert eller ødelagt? Takk for hjelp. Sjekk posten min Hadde samme problemet, nesten værtfall. Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) @Icedragon: Quote er unødvendig i slik sammenheng! Det blir bare irriterende Trådstarter: Prøv å fyll inn litt mer er du snill. Dette er en PC du ikke har brukt på en stund eller hva? Hvis jeg forstår deg riktig så tviler jeg sterkt på at en PCI-E port plutselig deaktiveres av seg selv, hvis det i det hele tatt, i ordets rette forstand er mulig. Endret 6. september 2009 av Komakino Lenke til kommentar
Jobby Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=307784 det er hovedkortet. Pcen ble brukt sist for et par mnd siden, da funket alt. Har ikke gjort noe med den siden da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå