godsairforce Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hei! Jeg har kjøpt meg et nytt Q-tec kabinett med 300 W PSU. Det som er problemet er at jeg ikke klarer å koble strømmen på disken! Må jeg ha en egen PSU som støtter dette? Jeg ber dere! La meg få nyte min nye maskin fortest mulig! MVH Terje Andersen Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Som jeg skrev til noen andre her i fora: Du må ha denne overgangen for å få SATA diskene til å fungere Denne kabelen må du skaffe deg:::::: KA Serial ATA strømkabel 16 cm S-ATA, overgang fra 4-pin til 15-pin Lykke til John Kr Lenke til kommentar
magfa Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Som jeg skrev til noen andre her i fora: Du må ha denne overgangen for å få SATA diskene til å fungere Denne kabelen må du skaffe deg:::::: KA Serial ATA strømkabel 16 cm S-ATA, overgang fra 4-pin til 15-pin Lykke til John Kr vel min matrox funker fint med vanlig strøm kabel john. prøvd begge for moro å det virka like godt :wink: Lenke til kommentar
John Kr Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 OOPPPSSS!!! Dette var jeg ikke klar over, jeg var helt sikker på at du måtte ha denne overgangen. Beklager at jeg kom med feil informasjon. John Kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå