kasamo2 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Går det an å for eks legge 1080p og 720p filmer over til ps3'en? Med minnepenn? Ar bare 720p på tv'en så trenger ikke 1080 da:P Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Går det an å for eks legge 1080p og 720p filmer over til ps3'en? Med minnepenn? Ar bare 720p på tv'en så trenger ikke 1080 da:P Det kommer selvfølgelig ann på hvilket format filmene er på. Siden 97,4% av alle som spør har lastet ned en eller annen MKV film så er svaret: NEI! Hvis du konverterer til DivX/Xvid eller til VOB med f.eks mkv2vob så skal man ikke se bortifra at det kan fungere. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Hvordan er det jeg evt kan gjøre det over til divX ? Takker for hjelpen:) Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) å gjøre en 720 film over til divx er vel rimelig waste of time? Mye kjappere og enklere å gjøre dem om til vob om du absolutt skal overføre dem innpå selve ps3en. Om filmene er over 4gb må de overføres til ps3en ved hjelp av ps3mediaserver, tversity eller lignende siden usb inngangen bare støtter fat32 formaterte enheter. Anbefaler streaming over ps3mediaserver istedenfor å overføre noe som helst.. ps: Om du overfører via ps3mediaserver så slipper du å endre filformatet før du overfører, ps3mediaserver skifter formatet på filen samtidig som den overfører, rett og slett knallbra.. Endret 5. september 2009 av Fenixen Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Kult! Men hvordan funker det mediaserver greine da? Så da slepper jeg å lagre det på ps3'n da? Bare ha den på streaming til pc'n så kan jeg spille alt fra pc'n lissom? Smart:D Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 ja korrekt.. easypeasy.. si fra om du får problemer Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 ja korrekt.. easypeasy.. si fra om du får problemer Okay, men hvor er det jeg kan laste ned programmet eller er det på ps3'en? hehe:P Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 google.. http://ps3mediaserver.blogspot.com/ Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 google.. http://ps3mediaserver.blogspot.com/ Google litt først men fant ikke noe:P Men søkte vell ikke nok/bra nok men takker:D Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Takker, alt fungerer helt fint:D Deilig å kunne spille av med ps'3n på den måten. Jeg trodde jeg måtte formaterer hardisken til fat eller fat32 eller skaffe meg en minnepen xD Deilig å se knowing i blueray:D Takker for hjelpen:D Lenke til kommentar
bandreas Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Fungerer dette på en ekstern harddisk og? Har lite greie på slike ting, men har noen sesonger Seinfeld som ikke vil vises når jeg går inn på eksterne via ps3. Lenke til kommentar
Topguy Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Fungerer dette på en ekstern harddisk og? Har lite greie på slike ting, men har noen sesonger Seinfeld som ikke vil vises når jeg går inn på eksterne via ps3. Hvis den eksterne disken er koblet til PC'n som har ps3mediasenter installert, ja. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Er det ikke bare til og koble hardisken til pc'n så finner du filmene via ps3'en da? Alle filmer funker fint på meg bortsett fra blueray lagger:( seint nett så da streamer det for sakte:( De skulle jeg hatt via minnepenn eller hardisk egentlig. Lenke til kommentar
Fenixen Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Er det ikke bare til og koble hardisken til pc'n så finner du filmene via ps3'en da? Alle filmer funker fint på meg bortsett fra blueray lagger:( seint nett så da streamer det for sakte:( De skulle jeg hatt via minnepenn eller hardisk egentlig. bare å trykke kopier fra menyen på ps3en så overføres og konverteres blu-ray filmene direkte. må bruke ps3mediaserver for at dette skal fungere.. Lenke til kommentar
kasamo2 Skrevet 10. september 2009 Forfatter Del Skrevet 10. september 2009 Da lærte jeg noe nytt å Lenke til kommentar
Solaar Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 Tråden for PS3 mediaserver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå