Thomaes Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hei, Jeg har vært i kontakt med en fra Kina som selger diverse USB-enheter. Jeg vil kjøpe sånne USB Sticks med 64 GB plass, og prøve å selge de igjen. Jeg kan få 30 stykker for 600 dollar, altså ca. 3600 kroner. Spørsmålet mitt er om det er realistisk for meg å kunne selge 30 stykk USB minnebrikker på finn/qxl/annet? Jeg vil prøve å selge de for 400-500 kroner, vil dette gå? Og jeg har lite greie på toll og slikt. Jeg skal høre om fabrikken betaler frakten, men hvis ikke så blir vel den på noe heftig mye? Takk for all hjelp Lenke til kommentar
Berga Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ville tro det skulle være mulig å selge de over tid, men det er vel kansje litt drøyt å forvente så mye fortjeneste. Tror jeg ville satt ned prisen litt hadde jeg vært deg Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Ville tro det skulle være mulig å selge de over tid, men det er vel kansje litt drøyt å forvente så mye fortjeneste. Tror jeg ville satt ned prisen litt hadde jeg vært deg Ja, det er nok lurt. Men jeg vil tjene opp igjen eventuell frakt og toll, pluss en fortjeneste til meg selv. Merket er forøvrig en Kingston DataTraveler. Lenke til kommentar
Mr.Anki Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Skal vel gå det ja Pass på at det er 64 GB og ikke 64 MB du får da Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Ja, jeg forestilte meg det scenarioet å få en svær eske levert på døra med 64 MB sticks Skal forhøre meg nærmere Lenke til kommentar
agvg Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Pass deg også for falske merkevarer og ikke minst forfalsket kapasitet, når man putter de inn så sier maskinen 64G men av en eller annen grunn funker f.eks bare 16G av de 64..... Mange som har svidd fingrene på den, flere websjapper har blitt lurt. Lenke til kommentar
Thomaes Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Ja. Jeg skal høre om fabrikken har en prøveutgave jeg kan få teste. Problemet er jo at hvis de virkelig vil gå inn for å scamme folk kan de jo bare kjøpe en ordentlig en og sende den til meg sånn at jeg kan teste den, og ikke scamvaren. Det er forøvrig via Alibaba.com jeg har kommet i kontakt med denne representaten for firmaet. De har vært "Gold Supplier" i to år nå, så de virker troverdige. Her er siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå