Aleks Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Da ser det ut som at mangaen Fairy Tail vil få en anime, flere som gleder seg? Link Ifølge wikipedia vil det komme iløpet av oktober Endret 12. oktober 2009 av Aleksmy! Lenke til kommentar
Muteki Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har håpet på at Fairy Tail skal bli anime en stund nå. Bare håpe at det ikke blir en low budget anime (noe jeg er skeptisk til at det blir ) Lenke til kommentar
malcite Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Håper den ikke blir som Claymore som følger mangaen til punkt å prikke men så plutselig bare sporer av å får en brå slutt som anime. Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 Da er første episode ute Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 Har vert ute i 5-6 timer Lenke til kommentar
Aleks Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Må si jeg likte episoden, har ikke lest så mye av mangaen men kommer nok til å følge med på animen^^ Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 Denne begynte jeg å lese for en stund siden, mulig jeg tar opp animen etterhvert =) må se ann hvilken score den ligger på, etter ett par episoder Lenke til kommentar
B-E-T-A Skrevet 13. oktober 2009 Del Skrevet 13. oktober 2009 (endret) Endelig! En fairy tail anime er hva jeg har ventet lenge på, nå skal jeg overbevise bror min om å se på den Han nekter å lese mangaen Edit: Har nå sett episoden og jeg sier det nå: Mangaen er bedre! Den er ikke like overdreven Endret 13. oktober 2009 av B-E-T-A Lenke til kommentar
malcite Skrevet 16. oktober 2009 Del Skrevet 16. oktober 2009 mangaen er selvfølgelig bedre enn animen, men det har jo med at flere detaljer kommer inn i bildet, mye av dialogen å handlingene er mer fullstendige, men etter å ha sett episode en har jeg ikke tvil om at anime serien vil bli bra heller. Bare håper de ikke velger å kutte den ut å sporer helt av på handlingen. Lenke til kommentar
Kitteh Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Haha, nå ble jeg helt fangirl.. Fantastiiiiiisk! dette har jeg ventet på lenge Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 2. november 2009 Del Skrevet 2. november 2009 er det noen som har intro sangen? var ikke på nipponsei og google faila meg=P det har aldri hent før, så aner ikke hvor jeg skal laste ned ned fra..=P Lenke til kommentar
malcite Skrevet 20. november 2009 Del Skrevet 20. november 2009 (endret) er det noen som har intro sangen? var ikke på nipponsei og google faila meg=P det har aldri hent før, så aner ikke hvor jeg skal laste ned ned fra..=P skal ikke være så vanskelig å finne. skal legge den til som edit til denne posten jeg. å vips: http://www.mrtzcmp3.net/Funkist-Snow%20Fai...807e9.1:29.html er bare å trykke de pilene nederst i rammen så skal du bli ført til filen du trenger å laste ned Endret 20. november 2009 av malcite Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Nooz dead link! =O ='( Men altså.. den siden ser ikke ut til å funke=P Lenke til kommentar
malcite Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Nooz dead link! =O ='( Men altså.. den siden ser ikke ut til å funke=P Hmm. Vel det var bare en glipp fra min side. Sangen er på siden så det er bare å trykke på den knappen å søke på Fairy Tail så burde den dukke opp. Jeg fant den der iallefall Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Alle er TV-size da!XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå