degos1 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 hun liker gitar hero, og jeg har dermed kjøpt og spilt ut alt av gitar hero jeg kan få tak i. men, der stopper det. hva slags spill kan dere anbefale å spille med ei jente? (det er lame, og jeg er ganske nerd, noe ho ikke er, så jeg ble jo såklart overlykkelig da ho ville være med på litt gitar). fifa09 liker ho ikke (jeg elsker det). hvilke bilspill? jeg har dirt og fuel, ingen av de gir 2playermodus. jeg kunne sikkert leita på nett, men seriøst, dette er jo et forum, så hvorfor ikke bare gjøre det enkelt, og samtidig få tilbake medmenneskelige følelser. Lenke til kommentar
No14 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 En del av arcade spillene med 2-player kan fint spilles med kjærsten. Hender det hjelper at det ikke er altfor komplisert å lære seg, fifa har for mange knapper å forholde seg til og damer og bilkjøring trenger jeg vel ikke si så mye om(joda det finnes unntak). Lenke til kommentar
Jarik Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Braid. http://braid-game.com/ Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 jeg og dama har runda de fleste action 2player coop spilla, gears, resident evil, left4 dead osv, hun likte de ikke i starten men når hun først fikk det til var hun like gira som meg Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvis hun nå absolutt må bevege seg ut av kjøkkenet så er det vel Rock Band / Guitar Hero / SingStar / Lips som fenger jenter mest. Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) hva slags spill kan dere anbefale å spille med dama? Senge leken/spillet Endret 5. september 2009 av The Ghost Lenke til kommentar
Nerdepappa Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Lego star wars er fint 2 personer spill, min kjære liker det spille:) Scene It? Box Office Smash kan man spille opp til 4 personer. Endret 5. september 2009 av Morixm Lenke til kommentar
r0zie Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 castle crashers er kanon! Lenke til kommentar
Anti LFC Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Kjæresten min liker hvertfall å spille "Beijing 2008" da det ikke akkurat krever så veldig mye annet enn å være en god button smasher. Hun elsker også GTA IV! Lenke til kommentar
edyrli Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Dama liker Splosion man, knall i 2 player. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå