Musepeker Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Chocolate Bra martial art film. +1, denne anbefales Den så faktisk ganske bra ut. Er det mulig å få tak i den i Norge? Går under navnet Zen her til lands fant jeg ut. Den heter Zen i norge ja, jeg kjøpte den på Platekompaniet, så den er fullt mulig å få tak i. Det skal nevnes at det ikke er brukt noen form for spesialeffekter i filmen, det er ekte mennesker som faller ned 3 etasjer etc. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Kjøpte den på Platekompaniet i går, 99,- for DVDen, og var en herlig film må jeg si. Jentas tolkning av rollen var upåklagelig. Virkelig anbefales. Kom på en annen film: Legendary Assassin. Heftige slosscener og god historie. Den tenker jeg å se igjen snart. Vet ikke om den er mulig å få tak i Norge. Lenke til kommentar
Dante80 Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Once were Warriors. Ikke akkurat en sloss film, men den har et par rå slossscener:) Til gjendgjeld får du en meget bra film Lenke til kommentar
Crinderman Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Favoritten min er nok Hard Times. Lagd av Walter Hill, fyren bak Undisputed. Blant skuespillerne finner vi Charles Bronson som boxern og James Coburn som agenten. Så har vi Danny the Dog da. Litt melodramatisk kanskje men Jet Li leverer! Og hvis du hvis gå helt ut på det melodramatiske planet så har vi jo alltid The Great White Hope. Dessuten har vi Jake LaMotta biografien Raging Bull med selveste Robert De Niro! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå