Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jenta og hennes tidligere sexpartnere

Gjest Usikkergutt

Anbefalte innlegg

Gjest Usikkergutt

Håper jeg kan få noen gode råd her inne. Jeg er en gutt i starten på tjueåra som nå har innledet mitt tredje seriøse forhold. Hun er året yngre enn meg, og har hatt flere kjærester og en god del sex siden hun kom i puberten.

Problemet er at jeg har veldig dårlig selvtillit angående meg og min tissemann. Hun er storfornøyd med størrelsen min, og der er det ingenting å klage på. Men derimot, hun har hatt sex med gutter som har hatt større peniser.

Her ligger problemet. Jeg tenker en del på dette.

Hvordan skal jeg slutte å tenke på det? Hører jo hele tiden at jeg er best, men dette komplimentet dras ned igjen når jeg kjenner at hun ikke er spesielt trang i motsetning til mine tidligere sexpartnere. Å da kommer tanken på de andre gutta med større køller som har pult ho.

Er jo så forferdelig teit dette, og hater å tenke på det. Har aldri hatt det så bra med ei jente før.

Må også si at dette er første kjæresten min som har hatt flere sexpartnere.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du får finne deg ei som er yngre, og som ikke har rukket å ligge med andre da?

Men helt seriøst?

Jenter varierer like mye i størrelse/vidde som det dere gutter gjør i størrelse på penis. Du som har liten penis burde vite bedre enn å være plaget av at dama di har "vid" vagina.

Jeg lurer også på hvordan du vet at de andre hun har hatt sex med har større penis enn deg :!:

En ting er sikkert, finner du ei pen, norsk jomfru i 20'åra er du jævlig god.

Lenke til kommentar
Hun er storfornøyd med størrelsen min

Bruk den du har og glem resten.

Det er ikke bare pikken som gjør kvinnfolk happy her i livet. De aller fleste damene er mer opptatt av andre ting enn bare tissetassen. Snill mann, god økonomi og trygghet teller som oftest mer..

Edit: og barnefar :)

Lenke til kommentar
Tviler sant å si på at en skjede alltid vil tilsvare størrelsen på den største penisen som har vært der... Tenk hvordan skjeden trekker seg sammen igjen etter en fødsel.

Tviler på at det var det trådstarter mente;)

Han tenker vel mer på at det er andre gutter som har "fyllt" henne "bedre" med sine normalt store peniser :)

Lenke til kommentar

Det kan være en vanskelig situasjon for mange akkurat det der. Og det er ikke så mange tips å gi på emnet annet enn at du skal stole på dama di når hu sier at du er den beste.

Ikke tenk på de som har hatt henne før deg, men tenk på at du er best av de hun har hatt! Ta det som et kompliment og bruk det til å styrke din egen selvtillit.

Nå veit jeg ikke hvor mange hun har hatt før deg, men er det ikke godt å tenke på at du er best av f.eks. 10 andre menn? :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...