Sitronsaft Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg har ikke penger til en sykkel. Men jeg er i en situasjon hvor jeg egentlig kan kjøpe en så dyr 125-kubikker jeg vil, for deretter å selge den igjen når jeg vil og så betale tilbake pengene etterpå(altså å låne pengene). Jeg betaler altså mellomlegget/verditapet på sykkelen. I tillegg betaler jeg driftskostander. Jeg ser på syklene nevnt under, og lurer på hvor stort verditapet på ca. 2 år blir, altså hvor mye sykkelen kan bli solgt for etter 2 år når den er kjøpt ny i år som 2009-modell. Jeg vil også vite hvor mye vedlikehold det er på de aktuelle syklene, og hvor mye det vil koste sånn ca å skifte ut det som må skiftes ut osv på denne perioden. Det er totalprisen av dette jeg må betale. Syklene det gjelder er: KTM EXC 125 (SM, 2t) Cagiva Mito 125 (racer, 2t) Honda Varadero XL 125 (sport touring, 4t, V2) Takker for svar, og husk at det er hvor mye sykkelen synker i verdi og ikke hva den koster i utgangspunktet som har noe å si Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå