Amarillo Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Som emnetittelen sier, så trenger jeg hjelp Har sett litt på komplett, men lite utvalg og komentarer på produkter har jeg på følelsen at komplett er ikke "beste" plassen å kjøpe høytalere på. Så, jeg trenger ett sett med høytalere for film og musikk (bruker headset til gaming). Vil ha noe med mye bass og lyd Kan gå opp til 4k kr, men mere enn det blir litt vanskelig. Takker for svar på forhånd Endret 5. september 2009 av Amarillo Lenke til kommentar
jarlefosen Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Logitech Z-5500 5.1 surround som kan brukes til pc og tv. Har mange tilkoblingsmuligheter! http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=39565 Har ikke hørt det sammen med film, men med musikk var det rått! Har hørt av venner at det er et bra valg til film også, men der kan jeg ikke snakke av egen erfaring. Lenke til kommentar
Amarillo Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Takker, så får vi se om anlegget lever opp til forventningene Endret 8. september 2009 av Amarillo Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå