Thor - God Of Thunder Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hei. Trenger hjelp fort. Fekk den nye mobilen min frå komplett idag: SE W995 Problemet er å ta opp video! Den filmar i alt mellom 10 - 20sec så sluttar det, og gjeng rett tilbake til startskjermen...Går heller ikkje ann å spille av filmen etterpå, fordi eg "ikkje har recorda filmen". Men: Det kjem opp eit øydelagt bilde i bilde galleriet(biletet viser ein filmrull med eit lyn over), f.eks. MOV00020 kan nokon være så snille å komme med tips? Vil helst sleppe å sende tilbake telefonen. Kan det vera nokon innstillingar etc? Tusen Takk på forhand! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Det funkar av og til..men eg kan ikkje ha eit kamera som bare kan filme av og til.. Er det truleg at det kan vera noko gale med minnebrikka? Har opplevd at den har "hengt" seg når eg har kikka på bilder etc. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Prøv andre minnekort. hvis ikke det hjelper så oppdaterer w995 det hjelper stortsett. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Har ikkje noko anna minnkort. Korleis oppdaterar eg telefonen, evt. mistar eg garantien? Får eg fortsatt sendt den tilbake om eg prøvar å oppdatera den? Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Forsøk å ta opp video uten minnekort i. Se om det fungerer. Vedr oppdatering: Åpne opp bruksanvisningen som følgte med telefonen. Mister ikke garantien så lenge du bruker Sony Ericsson sine oppdateringstjenester på den måten du skal. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 OK. Takk skal prøve det! Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Oppdatert telefonen. Ser fortsatt ut som om den klikkar av og til, men kva er då mest sannsyneleg; At det er minnebrikka som det er noko gale med? Eller at det er noko med telefonen, som gjer at den mistar kontakt med minnekortet av og til? Takk for hjelpa eg har fått til no Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Letteste måten å finne ut om det er minnekort eller telefon er å forsøke uten minnekort. Lenke til kommentar
Thor - God Of Thunder Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 det ser ut til at det fungerar utta mminnekort. Men la meg omformulere sprøsmålet mitt: Det eg meinte var om det kanskje var der eg putta minnekortet. Om det er noko inni det hullet som ikkje fungerar som det skal. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Letteste måten er å få testet med en annen minnebrikke. Hvis feilen er veldig lett å få fram så tar det deg ikke lang tid å finne ut om det er minnekort eller telefon det er noe feil med. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå