Trond79 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hei, Etter jeg byttet til windows 7 så sliter jeg med å se film i matroska format. Bilde er sylskarpt, men det hakker(juddering) en gang i blandt. Særlig ved mye bevegelse. Har prøvd mange forskjellige codecer og avspillere uten hell. Hadde ikke dette problemet med XP. Noen som har noen tips? Takk Mvh Trond Lenke til kommentar
Legion Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 haali media splitter og coreavc skal holde. noen sverger til ffdshow, men jeg har ikke hatt bruk for den...foreløpig Lenke til kommentar
Trond79 Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 haali media splitter og coreavc skal holde. noen sverger til ffdshow, men jeg har ikke hatt bruk for den...foreløpig Har prøvd begge uten forbedreing. Mulig maskinen ikke er sprek nok. Det er en Core2Duo E6750, 4GB minne og Radeon 2600HD skjermkort. Mvh Trond Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Heisann, Matroska er ikke en codec, det er en container. Å lese Matroska i seg selv kan en Amiga fra åttitallet gjøre, det er hvilke video-/audio-codecer som er brukt på strømmene inni containeren som er viktig. Brukt f.eks g-spot for å lese ut codec til en fil. Lenke til kommentar
TheMaister Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) http://www.cccp-project.net/ Funker ikke det, er det som regel noe galt. Endret 8. september 2009 av TheMaister Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå