Sladre Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hei. Jeg mottar jevnlig "tilbud" fra 2030 og 1968 på mobilen, tror det er boomi.net og onlinemagasinet. Har gjort dette i flere år nå, så taper jo 100-150 kroner i måneden på dette. Tenkte jeg skulle få ordna opp i dette nå, men siden jeg er i millitæret så kommer jeg meg ikke inn på hjemmesidene deres, de er blitt sperret. Så kan dere finne et telefon nummer eller en mail adresse til meg, slik at jeg kan bli kvitt dette mobil spammet som koster flere hundre kroner? takker for alle svar:) Lenke til kommentar
wooldoor Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Normalt sett så er det vel bare å sende kodeordet STOPP til det nummeret meldingene kommer fra. Lenke til kommentar
Sladre Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 har prøvd det. funker ikke :/ Lenke til kommentar
Merko Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Hvordan stopper man spam fra FRP da? Heldigvis er valget snart ferdig. sendte dem en ufin mail også Lenke til kommentar
Topper271 Skrevet 16. september 2009 Del Skrevet 16. september 2009 Hei Ring operatøren til din mobil telefon. De har oversikt over hva du abonerer på. De kan avslutte eventuelle lister som henger ved ditt tlf nummer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå