Pysj Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kunder av operatøren Sprint får en helt egen utgave. Les mer Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Det er ting som dette som får meg til å være glad jeg bor i Norge. Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hah, den så helt for jævlig ut! Lenke til kommentar
DementedAlbino Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Synes ikke den var så gale jeg. Sliper den idiotiske flippen, samt det ser ut til at en slipper unna scrollhjulet også. Litt færre knapper og mer plass til skjerm så blir dette bra videre... Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 nøyaktig like mange knapper på denne og scrollhjul. Ser vi på samme bilde? Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ah gode gamle CDMA. Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvordan ta et stykke flott industrielt design og ødelegge det fullstendig... Takk og lov for at norske operatører ikke har denne typen innflytelse. Lenke til kommentar
Unlimited LTD Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Synes ikke den var så gale jeg. Sliper den idiotiske flippen, samt det ser ut til at en slipper unna scrollhjulet også. Litt færre knapper og mer plass til skjerm så blir dette bra videre... Har du brukt en Hero? Jeg digger den flippen, jeg. Liker at hvordan den gjør det enklere å ta opp telefonen når den ligger med skjermen ned (på HTC Diamond var det vansklig), hvordan det hindrer at skjermen ligger å riper mot bordet, hvordan telefonen ligger i hånden.. Det er mye bedre enn en vanlig telefon synes jeg. /Subjektiv oppfatning. Men hvorfor vil de egentlig gjøre det? Hvis det var flippen som måtte bort, hvorfor ikke bare lage den uten flippen, og ikke redesigne hele telefonen? Lenke til kommentar
shakur Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Ah gode gamle CDMA. Hva mener du? Lenke til kommentar
µT. Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Uff a meg! Hadde nå heller gått for den orginale Hero istedet ja. Endret 5. september 2009 av Steffen Moss Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 In the face på de som ikke ville ha med chin. Men så kunne HTC gjordt en bedre jobb med den da... Lenke til kommentar
BoC_SantaCruz Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hero og Magic har jo akkirat samme hardware.. e vel bare litt forskjell på softwaren? Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vel en del av teleoperatørene i Nord-Amerika, bruker CDMA i stedet for GSM. CDMA har sine fordeler uten å gå videre inn på det, men er gjerne sterkere fastknyttet til operatøren. I praksis betyr dette ofte at du får en modifisert versjon bare laget for Sprint eller Verizon. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Huff, den var ikke spesielt vakker... Nå er jo HTC Hero kanskje kanskje den styggeste smarttelefonene jeg har sett i år, så kan vel ikke si at Sprint sin modell gjorde noe fra eller til. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vel en del av teleoperatørene i Nord-Amerika, bruker CDMA i stedet for GSM. CDMA har sine fordeler uten å gå videre inn på det, men er gjerne sterkere fastknyttet til operatøren. I praksis betyr dette ofte at du får en modifisert versjon bare laget for Sprint eller Verizon. Eh, vi bruker da (W)CDMA her på haugen også. Heldigvis. Ellers hadde vi vært stuck på edge-hastigheter til evig tid. Multipleksingsteknologi har da ingenting med operatørbinding å gjøre, det aktuelle landets konkurranselovgivnig er nok mer utslagsgivende der. Lenke til kommentar
genser Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Eh, vi bruker da (W)CDMA her på haugen også. Vi bruker da UMTS her på haugen? Med unntak av Ice. 3G er en betegnelse for tredje generasjons mobiltelefoni, og omfatter mobile tjenester for sending av data, bilde og tekst i mobilnettverk. De vanligste teknologiene for 3G-tjenester er europeisk UMTS og amerikansk CDMA. edit: Nevnes i samme Wiki-artikkel at norsk UMTS er WCDMA. Nå blir jeg forvirret. Endret 5. september 2009 av genser Lenke til kommentar
Dandor Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vel en del av teleoperatørene i Nord-Amerika, bruker CDMA i stedet for GSM. CDMA har sine fordeler uten å gå videre inn på det, men er gjerne sterkere fastknyttet til operatøren. I praksis betyr dette ofte at du får en modifisert versjon bare laget for Sprint eller Verizon. Eh, vi bruker da (W)CDMA her på haugen også. Heldigvis. Ellers hadde vi vært stuck på edge-hastigheter til evig tid. Multipleksingsteknologi har da ingenting med operatørbinding å gjøre, det aktuelle landets konkurranselovgivnig er nok mer utslagsgivende der. Noen misforståelser på min side der ja, takk for at du klarnet det opp. Lenke til kommentar
Olaaaaa Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) UMTS er wideband CDMA. Og i denne sammenheng, hvis vi snakker om CDMA og hva det er og ikke er, så erstatter CDMA(chip divided) andre multiple access-teknologier som bl. a. TDMA (tidsdelt) og FDMA(frekvens), som GSM benytter seg av. Det finnes en mengde implementasjoner av CDMA, wideband og EV-DO er de mest kjente, det finnes igjen varianter av disse, andre implementasjoner, og kombinasjoner med andre multipleksingsteknologier. Edit: Ser litt på de wikipediasidene, ser at det kan være ganske forvirrende. De er ikke spesielt godt skrevet, og emnet kan fort bli litt tungt. De beste kildene jeg har er tekstbøker som jeg ikke finner på nettet nå, og forelesninger. http://www.telecomspace.com/cdma.html ser ikke så ille ut uten at jeg har lest så nøye. Endret 5. september 2009 av Olaaaaa Lenke til kommentar
Mehvidon Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Den var stygg! Den vanlige Htc Hero vi har i Norge er jo kjempekul Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg