Gå til innhold

har du noen gang dropet jobb og skole for og spille wow ?

har du ?  

188 stemmer

1. 1. har du noen gang dropet skolen / jobb for og sitte hjemme og spille wow ?

• ja. mer en 1000 ganger
      6
    • ja men ikke mer en 200 ganger
      2
    • ja men bare 100 ganger
      2
    • ja men bare 50 ganger
      5
    • ja men bare 10 ganger
      24
    • ja men bare 1 gang
      24
    • husker ikke hvor mange ganger
      15
    • nei det har eg aldrig gjort.
      110

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke akkurat skulka jobb, men sikkert gjort den dårligere fordi jeg var trøtt. Jeg jobbet hjemmefra 2 år og snudde hele døgnrytmen min for å raide på US tider. Når wotlk kom ut slutta jeg å raide. Spiller nå utelukkende casual, pålogga kanskje 2-3 ganger i uka og koser meg med spillet. Tror egentlig det føltes mer som å ha en ekstra jobb i den perioden jeg raidet. Avhengig? Nahhhh :p

Lenke til kommentar

Hvem er det ikke som har hatt en kjedelig skoletime med det som kvalifiserer til verdens kjedeligste lærer? :p

Hadde samfunnsfag med ei dame som ikke var samf.fag lærer, som var fra Nordland (som jeg tror spilte wow, men det er urelevant. Hun kunne alle ord og uttrykk fra gamingverden og alt av innhold i wow, og brukte utelukkende det som eksempler i samf.fag timene.)

Hun hørtes neddopa og deprimert ut til enhver tid.

Uansett, det var den siste timen før helg, som var 90% ubrukelig da dama ikke visste hva hun snakket om og viste frem overhead-lapper i 90 minutter (hver forbanna gang, uten untak).

Så skal være ærlig å si at jeg lett nedprioriterte den timen nå og da for å ha det gøy istedet. Leste somregel boka istedet for å følge med i timene, mer utnytte da.

Lenke til kommentar
så alle med dysleksi skulker skolen for og spille wow da ?:...

news too me !!!

Har flere kamerater med dysleksi, de stokker noen ganger om på bokstaver, men har til gode å se de legger til bokstaver som ikke er i ordet fra før :)

Husker de fikk god oppfølging på skolen, men om du aldri var der til oppfølginga så kanskje :)

Endret av -Grendel-
Lenke til kommentar

news too me !!!

Har flere kamerater med dysleksi, de stokker noen ganger om på bokstaver, men har til gode å se de legger til bokstaver som ikke er i ordet fra før :)

Husker de fikk god oppfølging på skolen, men om du aldri var der til oppfølginga så kanskje :)

Jeg har også den oppfatningen at folk sier at de har dysleksi, selv om de ikke har det.

Lenke til kommentar

news too me !!!

Jeg har også den oppfatningen at folk sier at de har dysleksi, selv om de ikke har det.

jeg har dystleksi,men skulka aldri

Endret av estella_87
Lenke til kommentar

Skulka en del på skolen, men ofte gadd jeg aldri spille.. Ble som regel film.

Jobb - Nei aldri, kunne ikke tenke meg å gjøre det heller.

Men av og til høres det nesten ut som om noen av kompisene mine vil jeg skal, feks så raida de naxx på den dagen jeg hadde kveld, og fikk kommentarer hele tiden "ooh de gode tinga droppa!", "synd du ikke var der, mye gull og gear :p"

u get the point.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...