stonhans Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Det er ikke mange månedene siden jeg begynte å fotografere, i desember 2008 kjøpte jeg mitt første DSLR. Og siden da, har jeg lært masse! Mye takket være Akam diskusjonsforumet og artïkler/reportasjer som har blitt publisert. Før jeg kjøpte Canon EOS 40D hadde jeg et klart mål, jeg skulle begynne å jobbe som pressefotograf. Men med fokus på sport/fotball. I januar begynte jeg hos FD, forholdsvis ubetalt fram til mars/april. Men jeg lærte mye, så pengene betydde ikke så mye. Jeg lærer og feiler fortsatt. Men i det siste har jeg tatt i bruk Twitter for å nå et større publikum, jeg ønsker å lære mer. Lære av de som er bedre enn meg, og som har større erfaring enn meg. Nå følger jeg blant annet Kyrre Lien, Eirik Helland Urke, Jurigs (fra Akam), Kristoffer Andersen samt. andre medieskikkelser. Personlig synes jeg det er veldig lærerikt. Er det noen andre blant Akam medlemmene som bruker Twitter aktivt? Jeg vet at der er mange dyktige fotografer her. Twitter.com/stonhans Endret 5. september 2009 av stonhans Lenke til kommentar
# offline Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 I januar begynte jeg hos FD, forholdsvis ubetalt fram til mars/april. Jeg har også jobbet innen media hos FD. Jobbet for det meste i 7-8 gater på Fuglenes(9600) Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Beklager, men kvitring og fjesingboka holder jeg meg unna ... Tom Lenke til kommentar
Laze Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Er det noen andre blant Akam medlemmene som bruker Twitter aktivt? Jeg vet at der er mange dyktige fotografer her. "Dyktig fotograf" er nok litt optimistisk for min del, men jeg er nå på twitter lell: leganger Lenke til kommentar
C₈H₁₀N₄O₂ Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Beklager, men kvitring og fjesingboka holder jeg meg unna ... Tom Det er en glede å meddele at du ikke går glipp av noe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå