provolone Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 JA TAKK!! btw, har en ekstra invite hvis det er noen som er VELDIG interessert. JA TAKK!!! Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 btw, har en ekstra invite hvis det er noen som er VELDIG interessert. Så absolutt, Demigod får sette seg i den digitale hylla si. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Letteste måten å få invite på må vel være å tilby noen å gi to invites tilbake om du får en. Du kan nemlig "preordre" spillet om du har en beta account, og da får du 3 invites. Og voila, everyone wins. Lenke til kommentar
Error Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Endelig en artikkel om Heroes of Newerth! Personlig hadde jeg aldri spilt DotA før jeg prøvde dette spillet, men jeg ble helt forelsket. (Så forelsket at jeg og en annen satte i gang et forum med mye mer.) Dette spillet er perfekt på så mange måter, og den eneste skavanken jeg ser er at læringskurven er skeivere en Jan Thomas, og det er ekstremt mange idioter som spiller spillet. Men, jeg var så heldig at jeg begynte å spille sammen med mange andre norske spillere (primært fra gamer.no) og jeg lærte meg spillet på den koselige måten Selv om det er vanskelig i starten, er dette spillet ekstremt gøy når en får det til. Og bare for å si det som andre folk har sagt. Dette spillet er så godt som en kopi av DotA, men for en gjennomført kopi! Uansett, som jeg nevnte har jeg og en annen fyr satt opp et forum for norske HoN spillere. Vi har store planer, og en webside er under utvikling (vi er langt på vei med den, men har fortsatt en del finpuss.) For tiden har vi også en konkurranse der du kan vinne en kopi av spillet (pre-order) og vi deler også ut betakeys til de som trenger det. URL'en er: www.hon-norge.net Hvis du er på jakt etter en betakey, er det bare å gå inn på generelt-kategorien og spørre i betakey-tråden, og hvis du er mer interessert i konkurransen kan du gå inn på strategi-kategorien! Endret 6. september 2009 av BloodOfCrom Lenke til kommentar
Fapse Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg er veldig interesser! Send meg PM hvis du er snill Lenke til kommentar
genetex Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Setter utrolig pris på en beta-key! Etter 3 år med dota er det vell på tide med noe "nytt".. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Jeg har 3 invites. Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Er litt imponerende at S2 leverer servere til spillet. Må jo koste en del. Og CLOSED betaen har jo over 20 000 spillere pålogget samtidig. Det er litt drøyt. Endret 6. september 2009 av Zappy Lenke til kommentar
Whalecore Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Diggggger S2 games! De er fantastiske utviklere som andre må se opp til! Endret 6. september 2009 av Whalecore Lenke til kommentar
genstian Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Har betaen Linux versjon? I såfall vil jeg også ha en invite! Lenke til kommentar
Noble Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Fantastisk spill, MED Linuxstøtte Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Noen som har prøvd å lage clan? Prøvde i går med det bugget seg. 3 av 4 aksepterte, mens den siste hang seg hver gang. Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Til dere som ønsker dere betanøkkel... Følg med, kanskje det dukker opp noe interessant her snart? :!: Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Til dere som ønsker dere betanøkkel... Følg med, kanskje det dukker opp noe interessant her snart? :!: Lenge til ? Lenke til kommentar
FullColor Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Nicly done, jeg fikk en! Lenke til kommentar
evilleader360 Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Sjekk ut norsk HoN community ! http://www.hon-norge.net :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg