Gå til innhold

Bestilte Hp Mini 2140 fra elkjop uten å få bekreftelse!


Anbefalte innlegg

Hei!

 

For 10 minutter siden bestilte jeg en Hp Mini 2140 fra elkjop, da jeg tasta ferdig betalingsinformasjon/Bankkort info ble jeg overført til forsiden av Elkjop! Jeg fikk ingen bekreftelse, jeg er sikker på at jeg tasta mail riktig! For jeg gikk gjennom alt flere ganger. Nå er 2600kr trukket fra bankkortet, og itillegg har jeg ikke fått noe kvittering! Lurer på om bestillingen er mottat?..

 

Jeg ringte dem først og snakka med dem, supporteren sa at bestillingen ikke er mottat og jeg må bestille på nytt.

Jeg ble nysgjerrig! For hva om jeg fikk to pcr i posten??

 

Jeg ringte dem for andre gang, denne gangen var det en annen supporter! Han sa at jeg helt sikkert hadde tastet feil email adress og at de ikke mottar bestillingen før om 24 timer!

 

Nå sitter jeg her og grubler på hva jeg skal gjøre?? Det er helgetilbud og hvis bestillingen ikke er mottat så går jeg glipp av tilbudet!

 

Her er link til pcn: http://www.elkjop.no/product/data/mini-pc/...NO/hp-mini-2140

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis Elkjøp har trukket penger, uten at det er betaling for noe (noe det ikke er, siden bestillingen ikke har gått gjennom), blir pengene overført tilbake igjen innen noen få dager.

 

Værste fall må du sende tilbake/avbestille den ene pcen, er ikke værre enn det.

 

Så bestill igjen og se om du får bekreftelse. Hvis du ikke får, ring Elkjøp og forklar, og si at du har prøvd 2 ganger, pengene er blitt trukket, men du har ikke fått bekreftelse, og at du skal ha det.

Lenke til kommentar

Dette er noe som ofte skjer om man bruker for lang tid mellom bestillingen og betalingen.

Dette går på tid. Bruker man for lang tid til å taste inn f.eks visa-nummeret, så skjer dette.

Hadde orderen og bestillingen blitt registert, så ville du vel fått epost og kunne sjekket din ordre ved å logge inn.

 

Så jeg tviler sterkt på at beløpet har blitt reservert.

Derfor er løsningen: Prøv på nytt!

Lenke til kommentar
Dette er noe som ofte skjer om man bruker for lang tid mellom bestillingen og betalingen.

Dette går på tid. Bruker man for lang tid til å taste inn f.eks visa-nummeret, så skjer dette.

Hadde orderen og bestillingen blitt registert, så ville du vel fått epost og kunne sjekket din ordre ved å logge inn.

 

Så jeg tviler sterkt på at beløpet har blitt reservert.

Derfor er løsningen: Prøv på nytt!

 

Men pengene er trukket fra kortet, får jeg de tilbake??

Lenke til kommentar
Er jo ikke verre enn å ringe til de og forklare problemet i morra ;)

 

De er stengt i dag..

 

Men pengene er trukket fra kortet, får jeg de tilbake??

De er da ikke trukket, men reserverte. Trodde man kunne kontakte banken for å ordne det og jeg.

Men om varen er sendt, så er nok pengene trukket. Da skulle jo du fått en ordrebekreftelse på epost.

 

Har ikke fått bekreftelse nei, men om jeg ringer banken, fikser de det?

Endret av Fight4Lov3
Lenke til kommentar
Ingen som lurer på hvordan det har gått? :p..

 

Jo! På mandag ringte jeg dem igjen og forklarte situasjonen! De sa at det helt sikkert hadde blitt en feil.. Og at banken kommer til å fikse det.

 

Bestilte samme pcn igjen! Gleder meg:P :blush:

Vi forventet at det ville ordne seg. Pengene var jo bare reseverte.

Men lykke til med ny pc da:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...