Mr_Tiger Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Har et problem med pc min som jeg ikke skjønner noen ting av, så jeg håper dere kan hjelpe meg. Når jeg skal laste ned en fil stopper nedlastningen på 99%. Dette vil si at jeg ikke får lastet den noen filer i det heletatt...HJELP!! Bruker ikke noen nedlastingsprogram, bare den som dukker opp med vista. Lenke til kommentar
eught Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Det er muligens et antivirusprogram som ikke fungerer slik som det skal. Hadde et lignende problem selv; alle nedlastede filer (via nettleser) forsvant da de var ferdige. Fjernet antivirusprogrammet og la det inn igjen på nytt, og da fungerte alt fint igjen. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 ok, får prøve om det hjelper. Lenke til kommentar
Kerbarus Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 ...eller bare legge til noen unntaksrelger Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 19. september 2009 Forfatter Del Skrevet 19. september 2009 Sliter fremdeles med dette, har prøvd å slå av virusprogrammer men, det har ikke hjelp noe:( Er det noen andre som har noen forslag på dette problemet? Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Er det ingen som har noen forslag på hva som er problemet? Lenke til kommentar
ronron25 Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Har et problem med pc min som jeg ikke skjønner noen ting av, så jeg håper dere kan hjelpe meg.Når jeg skal laste ned en fil stopper nedlastningen på 99%. Dette vil si at jeg ikke får lastet den noen filer i det heletatt...HJELP!! Bruker ikke noen nedlastingsprogram, bare den som dukker opp med vista. Hva laster du ned, filmer? Kanskje du skal prøve med et annet nedlastingsprogram. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Nei, det går greit å laste ned fra nedlastninsprogrammer. Det er når jeg skal laste ned en fil fra explorer som nedlastningen stopper på 99%. [Nedlastingen stopper på 99%Det spiller ingen rolle hvilke filer jeg prøver å laste ned, alle stopper på 99%. Det fungerer noen ganger, men da må jeg prøve mange ganger. Endret 3. oktober 2009 av cmf_Tiger Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Prøv Firefox / Opera i steden. Slik kan du utelukke om Internet exploreren din er crappa som vanlig. Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Prøv Firefox / Opera i steden.Slik kan du utelukke om Internet exploreren din er crappa som vanlig. Får ikke lastet ned Opera, nedlastingen stopper på 99% Lenke til kommentar
Skjeggevara Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) Hadde samme problemet før når jeg lastet torrent. Jeg fant ut at dersom jeg stoppet nedlastingen, sjekket gjennom filene manuelt (høyreklikk - manuell hash-sjekk/recheck etc. i de fleste torrentklienter), og startet den igjen, ville nedlastingen i de fleste tilfeller bli fullført. EDIT: Så jo at nedlastingsprogrammer ikke var problemet nei... Endret 3. oktober 2009 av Bubbajoe Lenke til kommentar
Mr_Tiger Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Lastet ned opera via getright nå og installerte det. Er ikke noen problemer med å laste ned filer fra opera Hva er det som er feil med exploreren min:( Hjelp! Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Lastet ned opera via getright nå og installerte det. Er ikke noen problemer med å laste ned filer fra opera Hva er det som er feil med exploreren min:( Hjelp! Microsoft som er problemet. Vanskelig å si nøyaktig hva som er problemet, men ta i bruk opere eller chrome fra nå av så kan jeg love deg at du ikke kommer til å angre på det. IE er egentlig fy fy Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå