Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

utro partner, lykkelig forhold mulig?


Gjest ødelagt

Anbefalte innlegg

Eksen min var utro opptil flere ganger. Jeg var stup forelsket og vi hadde vært sammen i flere år. Dessverre gjorde forelskelsen meg blind, og jeg godtok/tilga alt for mye av det han gjorde.

 

Jeg stoler blindt på den nye kjæresten min. Jeg er overbevist om at han aldri kommer til å være utro på noen som helst måte, men skulle det vise seg at jeg har feil - da er det takk og farvel.

Endret av about
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis hun sier hun angrer fælt og vil gjerne prøve å holde på forholdet med deg, kan du komme med dette ultimatet:

Du får tak på en fin jente du kan ha sex med, så må kjæresten din se på, uten å si noe, uten å ta på noe og spesielt uten å gå ut av rommet. Dette er for å vise hva hun har gjort mot deg, og vise henne hvordan det føles når kjæresten din puler en annen.

Klarer hun ikke å gå gjennom det samme som du har gått gjennom, angrer hun rett og slett ikke mye nok, og jeg ville dumpet hun.

Lenke til kommentar
Gjest ødelagt

Mye dumt som blir sagt, kan ikke se hvordan det skulle hjelpe. Jeg ville bare følt meg helt jævelig etterpå, uansett så jo. Var hun som sa det, hun er ikke mer enn 18år så vidt, og jeg er 21. Vet jeg selv gjorde mange dumme valg på den alderen, var ikke voksen da. Vet ikke om jeg er det nå heller, men i allefall så fant jeg best hjelp i moren min. hun sa noe som jeg forsatt tenker på. At om jeg ikke tilgir og kanskje prøver igjen vil jeg angre på det resten av livet og tenke på det mye framover.

Trrur det er best at jeg tilgir, hadde jeg vært i samme situasjon ville jeg også hatt en sjanse nummerto. Er overbevisst om at hun angrer og kommer til og vokse på det her. Men alikavell har jeg bedt om minst en ukes tid alene, hvor hun kan tenke over hva hun har gjort og hvordan livet hennes er uten meg. Så får vi vurdere det utifra der, men problemet er at jeg ikke får noe tid til og tenke. For hun ringer, og sender hundrevis av meldinger om dagen. Svarer ikke, fordi jeg ba om og få være i fred litt. Men det her gir meg liksom ikke noe tid til og tenke. Skal også sies at jenta ikke har det veldig greit med seg selv. Når jeg møtte hun, slet hun veldig med spiseforstyrelser og selvtilit. Var etter ett brudd med eksen som gjorde det, for hun ble behandlet veldig dårlig. Nå nylig etter en ferietur så sliter hun utrolig mye med selvtiliten fordi hun har lagt på seg litt. Foreldrene gir henne ikke fred, driver heletiden og poengterer at hun er blitt tjukk. Noe som i realiteten ikke er sannhet, og rett før utroskapet starta så hadde eksen sett henne på gata. og da begynte han og sende meldinger og, og det var ikke mange fine ord som ble sagt der. Trur mye av det her bidro til hva hun gjorde. Vet ikke om det her er noe jeg kan hjelpe hun med en gang, helt utenfor mitt omeråde.

Lenke til kommentar
Mye dumt som blir sagt, kan ikke se hvordan det skulle hjelpe. Jeg ville bare følt meg helt jævelig etterpå, uansett så jo. Var hun som sa det, hun er ikke mer enn 18år så vidt, og jeg er 21. Vet jeg selv gjorde mange dumme valg på den alderen, var ikke voksen da. Vet ikke om jeg er det nå heller, men i allefall så fant jeg best hjelp i moren min. hun sa noe som jeg forsatt tenker på. At om jeg ikke tilgir og kanskje prøver igjen vil jeg angre på det resten av livet og tenke på det mye framover.

Trrur det er best at jeg tilgir, hadde jeg vært i samme situasjon ville jeg også hatt en sjanse nummerto. Er overbevisst om at hun angrer og kommer til og vokse på det her. Men alikavell har jeg bedt om minst en ukes tid alene, hvor hun kan tenke over hva hun har gjort og hvordan livet hennes er uten meg. Så får vi vurdere det utifra der, men problemet er at jeg ikke får noe tid til og tenke. For hun ringer, og sender hundrevis av meldinger om dagen. Svarer ikke, fordi jeg ba om og få være i fred litt. Men det her gir meg liksom ikke noe tid til og tenke. Skal også sies at jenta ikke har det veldig greit med seg selv. Når jeg møtte hun, slet hun veldig med spiseforstyrelser og selvtilit. Var etter ett brudd med eksen som gjorde det, for hun ble behandlet veldig dårlig. Nå nylig etter en ferietur så sliter hun utrolig mye med selvtiliten fordi hun har lagt på seg litt. Foreldrene gir henne ikke fred, driver heletiden og poengterer at hun er blitt tjukk. Noe som i realiteten ikke er sannhet, og rett før utroskapet starta så hadde eksen sett henne på gata. og da begynte han og sende meldinger og, og det var ikke mange fine ord som ble sagt der. Trur mye av det her bidro til hva hun gjorde. Vet ikke om det her er noe jeg kan hjelpe hun med en gang, helt utenfor mitt omeråde.

Den siste delen sier litt syns jeg. Hvis hun har det så jævlig å er ute etter trøst osv. er utroskap definitivt ikke den rette måten å oppnå det på. Tror for min del hun juger.
Lenke til kommentar
Mye dumt som blir sagt, kan ikke se hvordan det skulle hjelpe. Jeg ville bare følt meg helt jævelig etterpå, uansett så jo. Var hun som sa det, hun er ikke mer enn 18år så vidt, og jeg er 21. Vet jeg selv gjorde mange dumme valg på den alderen, var ikke voksen da. Vet ikke om jeg er det nå heller, men i allefall så fant jeg best hjelp i moren min. hun sa noe som jeg forsatt tenker på. At om jeg ikke tilgir og kanskje prøver igjen vil jeg angre på det resten av livet og tenke på det mye framover.

Trrur det er best at jeg tilgir, hadde jeg vært i samme situasjon ville jeg også hatt en sjanse nummerto. Er overbevisst om at hun angrer og kommer til og vokse på det her. Men alikavell har jeg bedt om minst en ukes tid alene, hvor hun kan tenke over hva hun har gjort og hvordan livet hennes er uten meg. Så får vi vurdere det utifra der, men problemet er at jeg ikke får noe tid til og tenke. For hun ringer, og sender hundrevis av meldinger om dagen. Svarer ikke, fordi jeg ba om og få være i fred litt. Men det her gir meg liksom ikke noe tid til og tenke. Skal også sies at jenta ikke har det veldig greit med seg selv. Når jeg møtte hun, slet hun veldig med spiseforstyrelser og selvtilit. Var etter ett brudd med eksen som gjorde det, for hun ble behandlet veldig dårlig. Nå nylig etter en ferietur så sliter hun utrolig mye med selvtiliten fordi hun har lagt på seg litt. Foreldrene gir henne ikke fred, driver heletiden og poengterer at hun er blitt tjukk. Noe som i realiteten ikke er sannhet, og rett før utroskapet starta så hadde eksen sett henne på gata. og da begynte han og sende meldinger og, og det var ikke mange fine ord som ble sagt der. Trur mye av det her bidro til hva hun gjorde. Vet ikke om det her er noe jeg kan hjelpe hun med en gang, helt utenfor mitt omeråde.

Tenk deg jævlig godt om! Orker du å leve live med noen som er i ubalanse med deg selv?, tror ikke det, det er ikke verdt det, masse sorg og faenskap å noen flyktige blaff av glede...

Nei dump dama og bit tenne sammen og gå videre.

Foresten dama respekterer deg ikke når du ikke får fred som du vil, det er noe å tenke på.

Lenke til kommentar

Smurfstafa hadde noen gode poenger. Ut ifra det du skriver, har hun en del ballast, og jeg vil si det er et håp når hun har innrømmet det selv (dog ikke mere enn et håp.) Hvis du vil fortsette med forholdet, er det ditt valg, og jeg syns du har en god evne til å tilgi, men et råd er på sin plass: Hvis dette skjer igjen om ikke alt for lenge, så bør du tenke deg kraftig om. Har man først tilgitt noen for noe en gang, er det lettere å gjøre det neste gang, og hvis man faller i den fellen, kan ting fort utvikle seg til å bli verre enn verst. Vær på vakt, og selv om du elsker henne, så må du ikke glemme deg selv i prosessen.

Lenke til kommentar

Veldig lignende situasjon selv. Hadde vært sammen med damen i ett halvt år, før hun var utro. Hun ringte meg dagen etter det skjedde, gråtkvalt. Vi prøvde litt etter det, men det gikk ikke og jeg avsluttet det. Etter to måneder uten hverandre fant vi tilbake til hverandre, men vi tok det rolig.. No har vi vært sammen i 4 måneder, og forholdet er bedre enn det noensinne har vært. Vi er faktisk mer trygge på hverandre, og kan snakke om ting vi ikke snakket om før. Men samtidig har jeg gjort det klart at vi viss noe sånt skjer igjen, da er det slutt.

 

Så alt i alt, det virker for noen, men du må tåle litt..

Lenke til kommentar
Jeg opplevde noe jeg så på som helt fjernt for ett par dager siden. Min kjæreste var utro etter 5fantastiske måneder. Kort og greit, jeg må bare prøve og tilgi henne. Selv om jeg hater henne så vil jeg tilgi henne. Kjærlighet er ikke lett, men når man deler noe helt spesielt så er det vannskelig og gi slipp. Vet att hun angrer fælt, og lider like mye som meg. Er det noen her som har eksempler på personer som forsatt er i ett forhold med en tidligere utro partner og har det bra, kanskje bedre enn før?

 

Hvordan kan du komme på tanken å tilgi henne i det hele tatt? :dontgetit: Utro etter 5 måneder, og gjestebrukereren din "Guest_ødelagt", sier jo litt , you have been scared for life son. Så her er det bare å forlate dama og se seg etter noe bedre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...