Supreme Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 får ikke sett filmer ... filmene kommer opp, og jeg hører lyden, mens bildet er bare en stor farve kladd.... Lenke til kommentar
t-peak Skrevet 17. mai 2003 Del Skrevet 17. mai 2003 Hvilken oppløsning kjører du med på skjermen din??? PowerDVD skal kjøre smertefritt på XP. Har du mulighet til å reinstallere bør du prøve det. :o Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 her reinstalert det 3 ganger.... kjører 1280 x 1024 lurer på om jeg mangler et codek, kan dette være tilfelle? Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Er det PowerDVD xp eller bare PowerDVD... Den vanlige PowerDVD hadde endel problemer i windows xp.... Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 tror nok det er Power.DVD.Deluxe-4.0-XP Lenke til kommentar
The Jackal Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 Det er ikke tilfeldigvis en divx film du prøver å spille av da, og ikke en original DVD-film? Da kan det jo være lurt å laste ned divx codec fra www.divx.com Lenke til kommentar
Supreme Skrevet 18. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 18. mai 2003 du, jeg er ikke dum heller.... spillerjo ikke divx filmer i power dvd da ! Lenke til kommentar
Bach Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 du, jeg er ikke dum heller.... spillerjo ikke divx filmer i power dvd da ! Det finnes en divX-plugin til PowerDVD. ;-) Om det har fungert med så høy oppløsning tidligere er det mulig du må kjøre diagnose-greia på nytt. Alle nødvendige dekodere til "vanlig DVD" skal følge med. Én krykkeløsning er å slå av "HardwareAcc". Bruk av minneskygging i bios kan også resultere i garblet bilde og heng. Lenke til kommentar
norrick Skrevet 18. mai 2003 Del Skrevet 18. mai 2003 du, jeg er ikke dum heller.... spillerjo ikke divx filmer i power dvd da ! Why not? PowerDVD fungerer ypperlig til DivX. Når det gjelder problemstillingen du hentyder til så må jeg spør om det er kun DVD filmer som skaper dette problemet eller om DivX/Xvid/mp(e)g filmer også fører til feil i bilde. Har du lastet ned den nyeste patchen fra http://www.gocyberlink.com Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå