Zeph Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Bare jeg som HATER Peak-Performance beltene? /care Har ingenting med tråden å gjere. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Sorry, måtte bare. Men ang. de buksene jeg fortalte om, de blir ganske fort rokkete (Mao. de må strykes) Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Vurderte å ta dei av sidan eg forventa reaksjonar her inne, men kom fram til at det måtte være mogeleg å halde dei ute av diskusjonen. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Bare jeg som HATER Peak-Performance beltene? Nei, jeg er helt enig. Likte ingen av buksene forresten. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Blir litt OT; Men betaler ikke 300kr for ett slikt belte, sorry! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Blir litt OT; Men betaler ikke 300kr for ett slikt belte, sorry! Du er vel ikke fasit? Folk kan vel kjøpe hva de vil. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Jeg snakket om meg selv, så jeg har vel aldri sagt at ingen gjør det, sa at jeg ikke gjør det. Lenke til kommentar
gjgjgjtytyty Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) . Endret 6. mars 2013 av Espennt Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Blir litt OT; Men betaler ikke 300kr for ett slikt belte, sorry! Det var OT nummer to, you're out! Eg har foreløpig fått eitt svar på spørsmålet mitt, som er chinos frå H&M. Ingen andre som har noko å tilføye? Om dykk ikkje liker Peak-belter eller polyester foreslår eg at dykk lar være å svare i denne tråden, for eg kunne ikkje brydd meg mindre kva andre synest. Endret 6. september 2009 av Zeph Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Du har fått to svar på spm ditt. Chinos og linbukser. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Det er sant. Linbukser trur eg ikkje eg har hatt noko erfaring med, kva er forskjellen på lin og bomull? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Lin er ofte litt grovere, og det krøller seg lettere enn bomull. Det er også litt "lettere" og kjøligere enn bomull, og derfor er det mest brukt på sommertid. Wikipedia om lin... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Når eg tenker meg om har eg eit par chinos liggande. Grunnen til at eg vil unngå for mykje bomull er at dei skal brukast i forskjellig ver og til aktivitet som golf, bowling osv. Dersom det er litt nedbør, vått i bakken eller veldig varmt er ikkje bomull optimalt. Det trekker til seg fuktighet og klarer ikkje kvitte seg med det, ikkje god nok lufting. I grei temperatur og opphaldsver går bomull greit. Har ei kvit polyesterbukse eg brukar på golfbanen når det er 25-30 grader og sol på sommaren. Bomull blir alt for varmt og klamt på dei tider. Sånn sett er jo lin eit alternativ. Må ta ein runde på nokre kjøpesenter og butikkar for å sjå kva eg finn. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Det burde da gå an med en blanding av polyester og bomull. Jeg har en grå fra Tiger i den blandingen som ser/føles bra. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Ja, ein blanding funker bra, har to stykk som er 50/50, dei er gode. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 10. september 2009 Rapporter Del Skrevet 10. september 2009 endel innlegg er sendt til de evige gressengene i innlegghimmelen. hold dere til saken folkens. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå