Zeph Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Kva bukser finnes der ute som er meir komfortable å gå og bevege seg i enn jeans, men ser betre ut enn joggebukser? Til å være i litt aktivitet, bowling f.eks. Elsker joggebukser, men det er jo ikkje noko moteplagg akkurat. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 5. september 2009 Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Er noen lette "chinos" typer på H&M.. Ser nesten ut som dressbukse, bare pene, lette og UTROLIG deilig å ha på! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 5. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 5. september 2009 Korleis er det med passform og holdbarhet? Har tidlegare variabel erfaring med H&M-klede. Chinos er nok løysinga ja, finnes sjølvsagt i andre kolleksjoner og. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Da blir det chinos på meg og snart Lenke til kommentar
thrice Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Bommullsbukser Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Bommullsbukser Om eg finn noko i polyester er det betre, er ikkje noko fan av bomull, eventuelt ein blanding. Dei er fine, Nike Dri-FIT. Bukser meint for sport og aktivitet. Har eit par sånne liggande, fabelaktig gode å gå i. Har vurdert å sjå om eg finn nokre frå utlandet til ein rimelig penge. Problemet med klede er at det kjem både moms og toll, så det blir 35% høgare pris. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Ville holdt meg langt unna polyester hvis jeg var deg. Og forresten, hvis du skal ha deg chinos har du ikke annet valg enn å gå med bomullsbukser. Det er nemlig ikke chinos hvis de ikke er laget av bomull. Wikipedia om chinos Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Kvifor vil eg halde meg langt unna polyester? Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Fordi naturstoffer er penere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Penere? Ei svart bukse er ei svart bukse. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Det er sant, polyesterbuksene ser betre ut sidan dei er rynkefri. Lenke til kommentar
fkm Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Det er sant, polyesterbuksene ser betre ut sidan dei er rynkefri. Nei, polyesterbukser er styggere siden det er polyester. Det er ikke verre enn å stryke buksene dine. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Deg om det, eg synest dei ser bra ut, nærmare utsjånad til ei dressbukse faktisk. Viktigaste er uansett at dei er gode å gå i, lett å halde rein samt kan kvitte seg med fuktighet. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Derfor kjører du på med H&M sine "wannabe-chinos" som er i tynt stoff og ser faktisk rimlig bra ut, kan legge ut bilde om du vil? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 De ser bra ut, men må strykes. Lenke til kommentar
KKake Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Derfor kjører du på med H&M sine "wannabe-chinos" som er i tynt stoff og ser faktisk rimlig bra ut, kan legge ut bilde om du vil?Jeg sier ikke neitakk til et bilde. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Her er eit eksempel. Dei to til venstre er 50/50 bomull og polyester. Den til høgre er 100% bomull. Lenke til kommentar
Meloner Skrevet 6. september 2009 Rapporter Del Skrevet 6. september 2009 Bare jeg som HATER Peak-Performance beltene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå