Gå til innhold

Utvide litt for liten caps


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
ta den under springen til den er fylt opp av vann, så går du med den til den er tørr. da har du perfekt pass form:)

Gjort d selv med alle minde capser

 

Takk for svar.. skal prøve å få angret kjøpet på capsen(kjøpt på nettet) og kjøpe en ny i butikk.. hvis jeg ikke får gjort det skal ditt forslag prøves :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Nederst på denne siden står det tips om hvordan man kan utvide capsen litt.

Jeg har aldri gjort det før selv og tror ikke jeg hadde turt ;p

men er et tips til deg da :p

 

Takker for url!

 

Har hatt en caps liggende her dødslenge pga for liten størrelse.. hadde tenkt å kaste hele capsen egentlig.. Men så prøvde jeg det med å rive den over kneet.

 

Det funka som bare juling! Nå ble det plutselig den feiteste capsen jeg har.. Passer perfekt! Og jeg tok i det jeg makta..

Riv til du hører noen klikkelyder, så tester du den på huet.. Passer den ikke, så river du bare litt mer.. :)

 

:new_woot:

Lenke til kommentar
dynk den i varmt vann og gå med den på deg til den er tørr. ikke bruk vann som er mye varmere enn det vaskeinstruksjonen sier at den skal vaskes på for å unngå tap av farge.

 

 

Men det kjipt å gå rundt med en liten for caps trødd ned på hodet.. får jo skallebank etter kun kort tid.

Lenke til kommentar
Åssen er capsen egentlig? Bilde?

 

Helt vanlig New Era caps(slik som det ble linket til ovenfor her), "gangster caps" som noen kaller det..

 

dynk den i varmt vann og gå med den på deg til den er tørr. ikke bruk vann som er mye varmere enn det vaskeinstruksjonen sier at den skal vaskes på for å unngå tap av farge.

 

 

Men det kjipt å gå rundt med en liten for caps trødd ned på hodet.. får jo skallebank etter kun kort tid.

 

Merka det :!:

 

den blir jo strekt ut så den ikke er for liten lengre, men er den ikke dyp nok så er du fucked

 

Den var dyp nok :)

 

 

Men uansett, nå er problemet løst, jeg fikk tilbake pengene og kjøpte meg en ny :thumbup:

Takk for alle svar!

Endret av DMATHISEN
Lenke til kommentar
Nederst på denne siden står det tips om hvordan man kan utvide capsen litt.

Jeg har aldri gjort det før selv og tror ikke jeg hadde turt ;p

men er et tips til deg da :p

 

Takker for url!

 

Har hatt en caps liggende her dødslenge pga for liten størrelse.. hadde tenkt å kaste hele capsen egentlig.. Men så prøvde jeg det med å rive den over kneet.

 

Det funka som bare juling! Nå ble det plutselig den feiteste capsen jeg har.. Passer perfekt! Og jeg tok i det jeg makta..

Riv til du hører noen klikkelyder, så tester du den på huet.. Passer den ikke, så river du bare litt mer.. :)

 

:new_woot:

 

Glad to help :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...