Spartan Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 http://www.vg.no/bil-og-motor/artikkel.php?artid=578520 Qoute: Parkeringsvakten ba sjåføren om å flytte seg for å ta bilde. Etterpå var dette bevis for at sjåføren ikke var tilstedet! Hadde jeg vært sjåføren så hadde jeg tatt kameraet fra parkeringsvakten og kastet det i søpla. Da hadde det ikke vært noe "bevis" lenger. Lenke til kommentar
Manx Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Det er sånn det ender opp når disse gutta får bonuser for å skrive ut mange nok bøter. Har vært borti noe av det samme, hadde parkert på Youngstorvet ettersom jeg skulle på konsert på Rockefeller. Kom tuslende mot bilen når konserten var ferdig, viste hvor lenge lappen varte og var 3-4 minutter for sent. Det står selvfølgelig en kar med bilen og skriver ut en bot, så jeg spurte om det var nødvendig å skrive ut en bot når jeg var der maks fire minutter etter lappen hadde gått ut, fikk beskjed om at det hadde gått fem minutter også dyttet han bota under vindusviskeren og gikk. Jeg klarte ikke å la være å hisse meg opp og sa en ting eller to som jeg kanskje ikke burde ha sagt også siden fyren ikke var innfødt. Men når man får en bot på 600 spenn for å være fem små minutter over tiden så er det lov å si en ting eller to synes jeg, men det så ut som om han var vant til det... Lenke til kommentar
Simkin Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 (endret) Qoute: Parkeringsvakten ba sjåføren om å flytte seg for å ta bilde. Etterpå var dette bevis for at sjåføren ikke var tilstedet! Hadde jeg vært sjåføren så hadde jeg tatt kameraet fra parkeringsvakten og kastet det i søpla. Da hadde det ikke vært noe "bevis" lenger. driver han på slik, er det ikke lenge før han møter på feil person, og får juling. Endret 5. september 2009 av Simkin Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå