Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Antec Sonata III vs. Cooler Master Sileo 500, støydempende egenskaper

Anbefalte innlegg

Jeg skal lage meg en ny spillstasjonær, og ønsker å lage en som er så stille som mulig innenfor mitt budsjett. Jeg har derfor sett på både Antec Sonata III og Cooler Master Sileo 500 (med medfølgende PSU). Hvilke av disse to har best støydempende egenskaper? Er det sånn at jeg vil få den samme støydempingen med feks en Antec 300 + stillegående PSU + støydempende plater fra feks biltema og hvilke andre alternativer har jeg? Jeg har lenge likt prisen på rundt 1000 kr for Sonata III + PSU, men ikke helt fornøyd med utseendet. Komponentene som vil havne i maskinen er (sansynligvis) en Intel Core 2 DUO E8400 og et ATI HD 4890 Vapor-X.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

ikke noe problem det:) Har sett på blant annet silentpcreview at sileo 500 har gode støydempende egenskaper: http://www.silentpcreview.com/article946-page1.html Jeg har ikke funnet noen som foretrekker det ene kabinettet foran den andre. Ser at en i denne tråden har et lignende oppsett som jeg har tenkt meg, og at det er svært lite støy så det blir nok denne handlevognen når lønna tikker inn på konto neste gang:)

Endret av PapaDon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...