Tomano Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg lurte på hvordan man ordner en mobiltjeneste? Sånn som man sender en SMS som f.eks dere ser i Nordic Mafia med poengkjøp:p dårlig eksempel men det beste jeg kommer på i farta xD Takker for svar Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Du må ha tilgang til et SMS API. Mange leverandører av dette i norge. Lenke til kommentar
kjetikj Skrevet 17. september 2009 Del Skrevet 17. september 2009 Noen gode å anbefale? Jeg sysler med en slik ide selv, men trenger en seriøs aktør. Jeg har opplevd at kona har blitt svindlet for hundrevis av kroner av Aspiro/Inpoc/Cellus men Forbrukerombudet forteller at de ikke er spesielt ille. Da må det være en pill råtten bransje... Jeg vil ikke assosiere meg med noen sånne, så jeg tar gjerne imot råd om noen som virkelig er seriøse. Lenke til kommentar
toth Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva skal du bruke det til? Sende ut meldinger til en klubb e.l, eller levere automatisert innhold som ringetoner osv? Hvis du bare skal sende ut massemeldinger til en liste folk kan melde seg av og på, fungerte hvertfall Keyteq fint for meg og organisasjonen jeg driftet det for. Lenke til kommentar
kjetikj Skrevet 18. september 2009 Del Skrevet 18. september 2009 Hva skal du bruke det til? Sende ut meldinger til en klubb e.l, eller levere automatisert innhold som ringetoner osv? Stort sett MMSer, ved at folk sender inn et kodeord ,ed SMS og får en passende MMS tilbake, som koster penger. Takk for at du nevnte Keyteq, skal sjekke dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå