motsjo Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Jeg trenger tips til nye hodetelefoner, og vil bruke rundt 1000-1500 kr. Jeg bruker dem mest til gitarspilling/musikk hjemme så jeg trenger ikke støyreduksjon eller 5.1. Har ingen anelse om trådløs er dårligere med tanke på kvalitet eller dyrere enn vanlige hodetelefoner, så litt info der hadde vært fint. En annen ting er at de jeg har nå (Sony MDR-P180) har et slags bomull/polyester-stoff rundt høyttalerne, og ved lengre bruk blir dette veldig varmt mot hodet. Jeg vet ikke om dette gjelder for alle såkalte circumaural typer, eller om materialet som brukes på nyere sett ikke har dette problemet. Så hvis noen kan anbefale noen gode hodetelefoner hadde det vært fint. Lenke til kommentar
Cruzative Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 AKG, Sennheiser? AKG K242 HD kosta 1300 om eg ikkje huska feil? good lyd for pengane Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 (endret) AKG, Sennheiser? AKG K242 HD kosta 1300 om eg ikkje huska feil? good lyd for pengane AKG K272 kosta rundt 1300 for ikke lenge siden Beyerdynamic DT770 bør nok nevnes. Liker du bass, eller vil du ha et headset som har mer nøytral, og presis lydgjengivning? Endret 11. september 2009 av 2B'1 Lenke til kommentar
motsjo Skrevet 13. september 2009 Forfatter Del Skrevet 13. september 2009 Jeg tenker at bass er mindre viktig enn mid/diskant når det gjelder gitarspilling. Er ikke veldig opptatt av bass i det hele tatt egentlig, hører hvertfall ikke på dunkdunk-musikk. Lenke til kommentar
Meh. Skrevet 13. september 2009 Del Skrevet 13. september 2009 Regner med at AKG K242 eller K272 vil passe greit til ditt bruk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå