Gå til innhold

[TUT] Htc Hero Standard Headset + Koss Portapro = Sykt Bra!

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har alltid forandret på standard Htc headsettet, forandret dem til bedre øretelefonene, ved å lodde på andre plugger. Og ja, dette er hva jeg gjorde med Hero Headset også.

Denne endringen er gjort fordi jeg ser ingen grunn til hvorfor ikke gjøre den. De Koss Hodetelefonen kommer til å bli mye mer nyttig (for meg iallefall). Mer nyttig på grunn av mikrofonen, og kontrolleren for musikk og telefonsamtaler, mens det er fremdeles er et vanlig headsett.

Framgangsmåte:

Tingene du trenger:

Når du har disse delene klare, vil vi starte med HTC headsettet. Ta av den lille gummi ringen. Og forsiktig bruk en liten skrutrekker (flat er trolig best) til pop høyttaleren ut.

prjkoss_1mini.jpg

slik

prjkoss_2mini.jpg

Hvis du ser nøye etter kan du se at den venstre "høytaleren" har 2 ledninger, en gul og en grønn, og den høyre har 2 ledninger, en gul og en rød.

prjkoss_3mini.jpg

Bruk loddebolten for å få ledningene løs fra HTC Hero Headset. Forsiktig bruk et skrujern til å presse ledningene ned i ørepluggen slik at du kan få ledningene løs. Så dra du forsiktig ut ledningene.

prjkoss_4mini.jpg

Ta av alt som har med skumgummien på Kossene å gjøre, ta Kossene av bøylen. Bruk et lite skrujern for å åpne (brekke opp) det lite deksel. For å få tilgang til loddepunktene.

prjkoss_5mini.jpg

Ta en titt og husker hvor den Røde og Grønne ledningen var festet. Jeg la merke til på mine Koss, at de fargede ledninger ble loddet på den siden med den lille røde prikken.

prjkoss_6mini.jpg

Endelig lodd ledningene på på riktig sted. Her er det muligens bruk for litt mer loddetinn. Forsiktig press ledningen inn i "holderen" og bruk superlim å lime "luken" på plass. Forsiktig dersom du bruker et sterkt lim .. Pass på fingrene dine er utsatt ..

Ta på igjen skumgummien og fest høyttalerne til bøylen og prøve dem ut! : D

Håper dette hjalp deg, din ivrige Hero fan!

PS: Jeg er ikke ansvarlig for eventuell skade på hodetelefoner eller telefon. Gjøre denne modden på eget ansvar.

Frik!

www.TightZip.com

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...