Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hei der, om denne er feilpostet beklager jeg! Jeg har et problem.. Jeg får så utrolig vondt i ballene hver gang jeg kysser og kliner med ei jente. Er dette normalt, at de bare blir følsomme eller er det noe jeg burde skjekke ut? Jeg er jomfru, og når vi kliner er det med klær på men mye befølelse på diverse kroppsdeler. Håper det bare er vanlig og at der er bare at de blir følsomme! Eneste er at det gjør så fryktelig vondt når jeg går eller tar så vidt borti.. Håper dere er voksne nok til å ta meg seriøst.. Lenke til kommentar
Getingar Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kroppen producerar mer sperma vid upphetsning, vilket i sin tur leder till smärta. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vet ikke alderen din, men slik ting er normalt når man er jomfru, kroppen som "gjør seg klar" Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Takk for svar, det høres godt ut Men det er bare når jeg kliner med en annen at jeg kjenner det, ikke når jeg leker med meg selv Vel, jeg er 20 år.. Vet ikke om det lager noe forskjell Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Takk for svar, det høres godt ut Men det er bare når jeg kliner med en annen at jeg kjenner det, ikke når jeg leker med meg selv Vel, jeg er 20 år.. Vet ikke om det lager noe forskjell Bare lurte, har hørt at det skyldes at trykket blir stort fordi sæd samler seg opp eller noe sånt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 "Slippe litt på trykket" av og til? Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 det kalles "blue balls". penis og testiser får masse blod, i en lengre periode, så da blir oksygenet i blodet igjen, altså går ikke vekk så fort, så da får man no smerter. tror det var noe sånt. bare søk om blue balls. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå