Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Har vondt i testiklene!

Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Hei der, om denne er feilpostet beklager jeg!

Jeg har et problem.. Jeg får så utrolig vondt i ballene hver gang jeg kysser og kliner med ei jente. Er dette normalt, at de bare blir følsomme eller er det noe jeg burde skjekke ut? Jeg er jomfru, og når vi kliner er det med klær på men mye befølelse på diverse kroppsdeler. Håper det bare er vanlig og at der er bare at de blir følsomme! Eneste er at det gjør så fryktelig vondt når jeg går eller tar så vidt borti..

Håper dere er voksne nok til å ta meg seriøst.. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar, det høres godt ut :) Men det er bare når jeg kliner med en annen at jeg kjenner det, ikke når jeg leker med meg selv :p Vel, jeg er 20 år.. Vet ikke om det lager noe forskjell

Lenke til kommentar
Takk for svar, det høres godt ut :) Men det er bare når jeg kliner med en annen at jeg kjenner det, ikke når jeg leker med meg selv :p Vel, jeg er 20 år.. Vet ikke om det lager noe forskjell

Bare lurte, har hørt at det skyldes at trykket blir stort fordi sæd samler seg opp eller noe sånt ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...