Zopse Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Har hatt en acer 5920g i snart 1,5år, og den har hele tiden holdt en relativt høy temperatur, men i det siste har det blitt, etter min mening, litt for mye av "det gode". gpu:70C core 0:74c core 1: 80c er snittverdiene jeg får i temp med SpeedFan... etter hva jeg har hørt er ikke dette akuratt optimale temperaturer? Hva kan gjøres for å fikse dette...? FYI jeg er ikke veldig interesert i å bruke store mengder cash på denne pcn.. Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hvor ofte har du rensket den for støv? Lenke til kommentar
Zopse Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 Hvor ofte har du rensket den for støv? ca 2-3 ganger, gjorde det for bare to-tre dager siden. Skal jeg ta av hele bunnlokket når jeg renser? for det har jeg ikke gjordt, har prøvd, men det sitter "fast" og jeg tør ikke bruke makt på den.... Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Sjekk om CPU-vifta er skrudd til skikkelig. Denne sitter ofte opp-ned i forhold til hvordan laptopen står på bordet. Det holder at en av skruene som holder den fast er bare litt løs, så får du kjapt temperaturøkning. Lenke til kommentar
Zopse Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Sjekk om CPU-vifta er skrudd til skikkelig. Denne sitter ofte opp-ned i forhold til hvordan laptopen står på bordet. Det holder at en av skruene som holder den fast er bare litt løs, så får du kjapt temperaturøkning. sjekket det, og alle skruer satt som støpt... Noen flere forslag? Lenke til kommentar
Svennien Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Sjekk om CPU-vifta er skrudd til skikkelig. Denne sitter ofte opp-ned i forhold til hvordan laptopen står på bordet. Det holder at en av skruene som holder den fast er bare litt løs, så får du kjapt temperaturøkning. sjekket det, og alle skruer satt som støpt... Noen flere forslag? du burde helst skrue av lokket og gå inn og sjekke mellom kjølreribba og vifta... fant selv enn jææææævlig støvklatt der igår:D Lenke til kommentar
Zopse Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Sjekk om CPU-vifta er skrudd til skikkelig. Denne sitter ofte opp-ned i forhold til hvordan laptopen står på bordet. Det holder at en av skruene som holder den fast er bare litt løs, så får du kjapt temperaturøkning. sjekket det, og alle skruer satt som støpt... Noen flere forslag? du burde helst skrue av lokket og gå inn og sjekke mellom kjølreribba og vifta... fant selv enn jææææævlig støvklatt der igår:D gjorde det fant litt av hvert der ja, blitt litt bedre men ikke mye. Nå ligger den på mellom 60 og 70 grader, er dette for høyt, eller er det helt greit? Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Ved vanlig browsing er det ganske høyt. Ved spill er det helt kurrant temperatur. Lenke til kommentar
furteper Skrevet 20. september 2009 Del Skrevet 20. september 2009 (endret) hehe, anbefales ikke! Endret 20. september 2009 av furteper Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå