Cola911 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei, jeg spilte my WoW i BC. MEN så kom wotlk og alt ble ødelagt, og jeg følte at jeg ikke fikk den "følelsen" når jeg spilte og kom nye steder. Så er det et spill som dere kan foreslå? Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Cataclysm will fix it Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Evt. sleng deg på Aion-strømmen. Lenke til kommentar
Mats1988 Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Du kommer alltid tilbake til WoW etter å ha prøvd andre spill, det er iallefall min erfaring Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Hei, jeg spilte my WoW i BC. MEN så kom wotlk og alt ble ødelagt, og jeg følte at jeg ikke fikk den "følelsen" når jeg spilte og kom nye steder. Så er det et spill som dere kan foreslå? Hvis du ikke liker at spill utvikler seg, som et MMO alltid vil gjøre, så bør du kanskje styre unna MMO spill Lenke til kommentar
NoobCannon Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Wotlk ødela alt? Jeg synes TBC var det værste som har skjedd med WoW noensinne. For hver alt jeg lager gruver jeg meg til outland. Wotlk redda WoW IMO. Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 outlands er best etter min smak northrend er piss (for lvling) Føler selv det er morsommere og spille I wotlk pga acivements ^^ var ikke alle som hadde fått ned 3d til tider vet du ^^ Lenke til kommentar
Lightningwolf Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Wotlk ødela alt? Jeg synes TBC var det værste som har skjedd med WoW noensinne. For hver alt jeg lager gruver jeg meg til outland. Wotlk redda WoW IMO.Og andre som meg syns det er omvendt igjen at TBC var genialt og at Wotlk blower. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 (endret) Aion vil nok være mye av det samme som WoW. Rekke med skills på actionbar nederst på skjermen osv. Man kan fly men det er begrenset hvor lenge, oftest bare korte bursts. Ellers har du jo Lord of the Rings Online, er ikke så ulikt det heller. Endret 6. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Horrorz Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Hm...Kanskje Runes Of Magic, bra, gratis og nesten likt som WoW, men jeg er enig med Bob The Blob, at du alltid kommer tilbake til WoW... Men jeg håper for din skyld at du ikke gjør det. Når alt kommer til alt suger jo WoW egentlig Lenke til kommentar
John Keats Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Når alt kommer til alt suger jo WoW egentlig Selvfølgelig, derfor alle spiller det. Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Wotlk ødela alt? Jeg synes TBC var det værste som har skjedd med WoW noensinne. For hver alt jeg lager gruver jeg meg til outland. Wotlk redda WoW IMO. I begynnelsen syntes jeg TBC var kult, for det var jo noe nytt og spennende fra de samme gamle greiene. Men når man er i Outland så føles ikke spillet helt som Warcraft, og det er vel derfor mange er negative til den expansionen. Lenke til kommentar
tflovik Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Nå er det snart på tur et Star Wars MMORPG(Star Wars The Old Republic). Man kan velge mellom 8 klasser og velge mellom "de gode" eller Sith. Dette har jeg tro på, finnes trailere på nett. Just Google it. Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 7. september 2009 Forfatter Del Skrevet 7. september 2009 Takk for svar AION ser spennende ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 (endret) Aion er forresten i open beta nå, dvs at alle som vil kan laste det ned og teste frem til 13. september. Er en 9.2GB installfil å laste ned. Holder på installere nå, og teste etter jobb i ettermiddag. Tok 12 timer å laste ned fordi jeg havna på en downloadserver med 250kbps throttle.. Beta betyr selvsagt også at det er LANGT fra bugfritt, men det er jo hele vitsen med betatest i denne skalaen, de tester det ut med mest mulig spillere på serverne for å se hva som går i stykker, så det kan fikses før release. Det er sannsynligvis et integrert bug rapport system i spillet vi kan bruke. Veldig mye fin concept art under installeringa. Endret 8. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 10. september 2009 Del Skrevet 10. september 2009 (endret) Selve animasjonene til skills og karakterene likte jeg meget. Men omgivelsene var for "lonely" for min smak. det er det jeg liker med wow, att omgivelsene gir meg følelsen av att det er noen ikke så langt i fra, og jeg vet hvor jeg finner ting. tho hadde vert fett og gå seg vild innen for wow xD men joda. skal vel teste Aion. eneste som jeg lo litt av var: de har visse animasjoner som man skulle tro drepte motstanderen totalt eller tok insane mye HP. men Nei da. tok 3% O.o Edit. Så Aion i fullscreen HD og damn det så bedre ut enn hva jeg trodde skal testes Endret 10. september 2009 av NoMilkToday Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 11. september 2009 Forfatter Del Skrevet 11. september 2009 ja. det ser drit kult ut gleder meg Lenke til kommentar
NoMilkToday Skrevet 11. september 2009 Del Skrevet 11. september 2009 Gleder deg? gogo last ned! gjorde det nettopp, skal sette I gang med en sourcer nå om 10 min Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. september 2009 Del Skrevet 12. september 2009 Har dere glemt at dere må ha open beta key for å spille Aion betaen? Den gis ikke bort gratis noen steder lengre. Lenke til kommentar
Cola911 Skrevet 12. september 2009 Forfatter Del Skrevet 12. september 2009 har ikke open beta account og har mer lyst til å spille når alle det er bug og lagg løst (iaf nesten) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå