dymoletratag Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Va sakl jeg gjøre? han sier han gæimer for mye wow og skal ta pause og han griner! FØ FAAAN!"# Lenke til kommentar
dysfunctional Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Fylleposting og emofylla ftl. La han sove, du. Lenke til kommentar
SkoMedHull Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Gi han en klem Lenke til kommentar
dymoletratag Skrevet 4. september 2009 Forfatter Del Skrevet 4. september 2009 han vil ikke sove, han bare jentarselv og sån han vil ikke sove, han bare jentarselv og sånasa jeg sier han overdriver, men han vil fan ikke høre. brb tekila han vil ikke sove, han bare jentarselv og sån fan ble feil, sry boys slett post pls jeg an fann ike lage nytt svar!"!! Lenke til kommentar
pululf Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Herregud for en rotete tråd Word of advice: Slap ham lett på kinnet og si at det ikke er hverdens undergang. Hmm, jeg kjenner en fyr som spiller litt mye WOW, og heter martin... Kanskje vi snakker om samme person? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Herregud for en rotete tråd Word of advice: Slap ham lett på kinnet og si at det ikke er hverdens undergang. Hmm, jeg kjenner en fyr som spiller litt mye WOW, og heter martin... Kanskje vi snakker om samme person? Jeg og faktisk. Lenke til kommentar
Hrodebert Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Tråder som er opprettet kvart over et natt til lørdag fører dessverre sjelden med seg noe positivt, ei heller konstruktivt. Om man ønsker og debattere et tema på saklig og skikkelig måte, anbefales det og opprette en ny tråd med noe mere brodd, enn "Han sier han gæimer for mye wow og skal ta pause og han griner! FØ FAAAN!"#". Tråden stenges, før den utarter. Reaksjoner på moderering går som alltid via "Personlig Melding". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg