AnjoEntertainment Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hvordan er dere jenter når det kommer til guttas øyner og nese? Stor, mannlig nese skal visstnok være tiltrekkende hos damer har jeg hørt, mens liten nese er den såkalte sosse-nesen. Og hvordan er dere jenter når det kommer til oss gutter sine øyne? Hvilken rolle spiller de for dere ved førsteintrykket av en person foreksempel? Diskuter! Endret 4. september 2009 av FredrikH Lenke til kommentar
Kloever Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Jeg kan gi deg en grundig vurdering hvis du bare poster et bilde av deg selv forfra og et i profil. Klem. Endret 4. september 2009 av Kloever Lenke til kommentar
SCV Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 er vell mer hva som passer ansiktet, noen har stygg nese, andre har pen nese. Noen har øyner som er veldig nære og andre har "øyer på stilk" Lenke til kommentar
myrdan Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hvordan er dere jenter når det kommer til guttas øyner og nese? Stor, mannlig nese skal visstnok være tiltrekkende hos damer har jeg hørt, mens liten nese er den såkalte sosse-nesen. Og hvordan er dere jenter når det kommer til oss gutter sine øyne? Hvilken rolle spiller de for dere ved førsteintrykket av en person foreksempel? Diskuter! Du klarte ikke å komme med et dummere spørsmål nei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå