tommy_sn Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Hei Hvilken av sigma, tamron eller canons macro objektiver på ca 100mm anbefaler dere? Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 Alle! De er faktisk alle meget gode. Canon er vel den dyreste; men den har intern fokus og fokuserer litt raskere enn de to andre. Tamron er rimeligst; hvis jeg ikke husker feil. Jeg selv har kun prøvd Sigma 105mm; og den synes jeg var veldig trivelig. Selv om fokus var treg. Det er et fjerde valg; Tokina har en 100mm Macro. Den får også gode skussmål. Tom Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Kan trygt anbefale tamron 90mm, har den selv og den er skikkelig god. Lenke til kommentar
arthoz Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Om du finner Canon sin 100mm pent brukt ville jeg definitivt gått for den, angrer ikke et sekund på at jeg gjorde det i alle fall. Kan hende flere av de kommer på markedet nå som Canon kom med sin nye 100mm L macro Lenke til kommentar
Boralis Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Vil også annbefale Sigma sin 150 mm om du ikke synest den blir for "lang" . http://www.japanphoto.no/product/objektive...acro-for-canon/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå