cruelphotography Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 en liten serie fra meg. er en stund siden jeg har postet i BK, men må jo gi det en sjangs en gang i blandt =) sist jeg posta ringflash bilder var nok ca ett års tid siden, og da tror jeg ikkje akam var helt ready for det enda (but I could be mistaken), så man prøver igjen å ser om det faller mere i smak nå. har jo blitt usaklig trendy med ringblitz igjen nå. mua: hege bjørgvik model: ingvild m / trend models Lenke til kommentar
Natrich Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Likte det siste bildet best med tanke på lys. Men synes ikke at ho skal se i kameraet, det ødelegger at ho har hendene der, ellers fine bilder PS! Minner om å ha BK i emnetittelen Natrich Lenke til kommentar
ferik Skrevet 5. september 2009 Del Skrevet 5. september 2009 Synes kontrasten mellom hår og bakgrunn på bildene ikke ble helt rett, da jeg synes det ser ut som en stor fuzzy sky av mørke, det går inn i hverandre. Likte best det tredje bildet da holdningen og ansiktsutrykket stemte veldig bra Lenke til kommentar
cruelphotography Skrevet 6. september 2009 Forfatter Del Skrevet 6. september 2009 Lyset er faktisk akkurat det samme på alle bildene natrich =D alt er med en ringflash, så det er helt 100% det samme på alle bildene =) jepp er litt hard overgang, du får jo en skygge rundt personen med ringflash om de står nærme bakgrunnen, og jeg har forsterka den endel. både for å få litt røffere uttrykk og for å forsterke 3d følelsen du får a ringlyset takk for kommentarer Lenke til kommentar
Patience Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Minner om retningslinjene for bildekritikken, og at tråder i bildekritikken skal være tydelig merket med at de dreier seg om bildekritikk, fortrinnsvis med "BK:" eller "Bildekritikk:" i emnetittel. Moderator har lagt til "BK:" i emnetittel. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, eventuelle kommentarer kan tas på PM. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå