Pluggen Skrevet 7. september 2009 Del Skrevet 7. september 2009 Glem det sier jeg bare.. Ja, det ser kanskje tøffere ut, men du får vesentlig dårligere lys, OG du blender fort møtende bilister, så for meg og andre bilisters del, DROPP DET! Lenke til kommentar
fossxplorer Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Helt enig. Jeg skal bestille med 4300K Xenon Slim Line kits. Noen forslag til sellere på Ebay? For best lys anbefales 4300K, for litt "tøffere" look, så er det 6000K som teller! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Annbefaler å la vær jeg.. Har selv prøvd det for 3-4 år siden, og du verden så mye lys, rett forran bilen, men ikke der jeg trengte det eller skulle ha det... Det gikk kjapt i søpla for å si det sånn! Lenke til kommentar
Pluggen Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Har prøvd det også ja, men har jeg prøvd H1, H3 og H7 også, så uttaler meg ikke på grunnlag av en greie... Hovedsaken, jeg savnet lys litt fremover, men rett forran bilen (ca.20m) var det jo som dagslys å regne.. Lenke til kommentar
Espein Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Fullys på Audi S6 og BMW 525tds er sykt bra, min mening Lenke til kommentar
Sink Skrevet 21. januar 2010 Del Skrevet 21. januar 2010 Ettermarkedsxenon og skikkelige lamper er det stor forskjell på. Ettermarked bruker typisk de gamle reflektorene, og de "ekte" xenon lamene har ingen reflektor. Lenke til kommentar
fossxplorer Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Takker!!! Anbefaler denne... Mener du originlale Xenon lys fra fabrikken? Fullys på Audi S6 og BMW 525tds er sykt bra, min mening Lenke til kommentar
Espein Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Nope, xenon kit fra vvme.com som er montert i fullys Lenke til kommentar
fossxplorer Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Ok. Fullys = kjørelys = nærlys da eller fjernlys ? En annen ting jeg spør dere proffe om : Jeg har kjøpt og installert "Angel Eyes" fra Tyskland til min Passat 3b3. Hatt i ca 6mnd. Ser bra ut etc, men det "dugger" inni den. Sikkert jeg som har gjort feil og borra hull feil sted elelr noe. Men skal kaste den dritten og kjøpe meg bedre lykt. Bare lurte på kan man bruke VW Passat's orginale lykt for å sette Xenon inni? Men så er den originale så trist i look'en, det er en 1999 modell. Ønsker heller en klarglass lykt for er av BRA KVALITET. Noen forslag hvor det kan kjøpes til grei pris? Takker alle for svar!!! Nope, xenon kit fra vvme.com som er montert i fullys Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Jeg kjører med lavt justerte H4 3000K bi-xenon på min bil og det fungerer helt kurant. Monterte Hella Jumbo 320(mener de heter det, er de store rektangulære) med 55w 4300K xenon på fruens bil. For å si det sånn...: Skal ha på min også, det lyste knallbra. Lenke til kommentar
fossxplorer Skrevet 25. januar 2010 Del Skrevet 25. januar 2010 Ok, takk skal du. Leter nå etter brukt klarglass-lykt til Passaten før jeg kjøper Xenon 4300K Jeg kjører med lavt justerte H4 3000K bi-xenon på min bil og det fungerer helt kurant. Monterte Hella Jumbo 320(mener de heter det, er de store rektangulære) med 55w 4300K xenon på fruens bil. For å si det sånn...: Skal ha på min også, det lyste knallbra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå