birdy113 Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Hei. Jeg trenger en oppgradering på pcen, Skjermkortet mitt begynnner og dra spill for tregt. Jeg trenger et skjermkort som er tilsvarende eller for mest ytelse i forhold til alle andre deler i pcen min. Jeg har Nvidia 8600GT 256 mb, amd X2 5600+ 2.8 ghz, 4 gig ram, Acer Hovedkort, jeg tror jeg har 400W strømmforsynig. Jeg har lite kabinett så skjermkortet må ikke vere stort. Takk for svar Endret 4. september 2009 av birdy113 Lenke til kommentar
War Skrevet 6. september 2009 Del Skrevet 6. september 2009 Sikker på at du ikke skal spare til jul og bytte hele kassa? Ny gpu gjør sikkert susen det, men har din psu 6 pin pcikontakt? evt 2? Evt en 8 pin og en 6 pin? 400w på klistremerket er ikke nok til noe kraftig gpu og cpu vil være flaskehals. Jeg vil si hele pcen er "treg" ala det hjelper ikke med nye dekk på en bil for å få den til å gå fortere. Om du skal prøve så vil iallefall psu være begrensningen du må ta hensyn til ved valg av kort. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 8. september 2009 Del Skrevet 8. september 2009 Ville ha satset på et Radeon HD4670 eller et 9600GT "Green edition", disse yter bra ift. 8600GT, behøver ikke ekstern strøm, så de kan virke greit med t.o.m middelmådige 400 wattere. Lenke til kommentar
birdy113 Skrevet 8. september 2009 Forfatter Del Skrevet 8. september 2009 Jeg har bestemt meg for og selge denne pcen og kjøpe en ny. Jeg fant en på finn.no men den ble vist solgt jeg var litt seint ute Lenke til kommentar
War Skrevet 9. september 2009 Del Skrevet 9. september 2009 Du burde linke den her først. Gammel hardware er verdt 30% mindre pr år og det starter på 70% pga garantien. 4 år = 0 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå