bjorneoen Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 I fjor den 7 juni sånn ca kjøpte jeg en sony ericsson c902 med tele 2 abbo og bindingstid som skulle vare 1 år. Når bindingstida utløpte i år fikk jeg lyst på ny mobil så jeg kjøpte meg en samsung innov8 i går spurte en venn av meg om han kunne få låne den gamle mobilen min for hans egen hadde slutta å funke. Jeg ga han mobilen og han satt inn sitt eget sim kort og da fikk han meldingen: "sett inn riktig sim kort" hvorfor får han det når bindingstida er utløpt? går det ann å fiske detta? Lenke til kommentar
eught Skrevet 4. september 2009 Del Skrevet 4. september 2009 (endret) Så vidt jeg vet må du ringe operatøren din og få en kode for å låse opp telefonen. De vil da se at bindingstiden er utgått, og du vil få koden. Det var i hvert fall slik for et par år siden da jeg skulle låse opp min, vet ikke hvordan det er nå. Edit: Er også mulig at man i disse dager har fått til en løsning hvor man går inn på operatørens nettside, taster inn telefonens IMEI og får koden uten at man trenger å snakke med kundeservice. Endret 4. september 2009 av eught Lenke til kommentar
bjorneoen Skrevet 5. september 2009 Forfatter Del Skrevet 5. september 2009 åja takk for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå